نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷

به زودی ویدیو‌های مختلفی از گیم پلی بازی Fallout 76 منتشر می‌شود

طبق اطلاعات ارائه‌شده، به‌زودی شاهد انتشار ویدیو‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی Fallout 76 خواهیم بود. 

یکی از بازی‌های بزرگ امسال، Fallout 76 است که اواخر آبان منتشر خواهد شد و اولین نسخه از این سری آخرالزمانی است که حالت آنلاین و چندنفره دارد. بتسدا چندی پیش در جریان نمایشگاه E3 2018، نمایش‌هایی از گیم‌پلی این بازی ارائه کرد و البته آن‌ها را به شکلی کارگردانی کرده بود که صرفا، یک سری از بخش‌های خاص بازی را نشان می‌دادند. همچنین در چند وقت اخیر هم یک سری ویدیو‌های سینمایی از این بازی منتشر شده است. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که قرار است به‌زودی، شاهد نمایش‌های مختلفی از گیم پلی این بازی باشیم. 

کمپانی بتسدا، در حال حاضر یک رویداد برای رسانه‌ها در منطقه ویرجینیای غربی در نظر گرفته و برگزار می‌کند که افراد حاضر در آن، شانس تجربه بازی را دارند و پس از این رویداد هم قادر خواهند بود ویدیو‌های اختصاصی خود از گیم‌پلی بازی و همچنین نظرات‌شان در مورد آن را به صورت عمومی منتشر کنند. پیت هاینز، مسئول امور مالی بتسدا، اعلام کرده که انتظار دارد ویدیو‌های منتشر‌شده توسط هر رسانه، متفاوت از دیگری باشد؛ چرا که ز آزادی‌عمل زیادی به بازیکنان در مورد سبک بازی کردن می‌دهد و همین باعث خواهد شد تا هر کدام از رسانه‌ها، ویدیو خاص و منحصر‌به‌فرد خودش را داشته باشد. 

هاینز همچنین در قالب توییتی اعلام کرده که طرفداران زیادی خواهان تماشای ویدیو‌های بیش‌تری از گیم‌پلی بازی هستند و این رویداد، باعث خواهد شد تا این افراد به خواسته خودشان برسند. بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی یک نسخه بتا هم خواهد داشت که می‌توانید تاریخ دقیق آغاز آن را در این مطلب بخوانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده