// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تصاویر جدید بازی Dragon Quest Builders 2 با محوریت شخصیت‌ها و هیولاهای آن منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس، تصاویر جدیدی را از بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر کرد که در این تصاویر شاهد شخصیت‌ها و هیولاهای بازی هستیم.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر بازی Dragon Quest Builders 2، تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرد که در جریان تصاویر منتشر شده، جزیره‌ی جدیدی به نام Monzola معرفی شده است.

در بازی Dragon Quest Builders 2 برای اینکه بتوانید در جزیره‌ی Empty ساکن شوید و زندگی کنید، باید با جزایر همسایه‌ی خود نیز در ارتباط باشید و متریال‌ها و میوه‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید. حال در این میان جزیره‌ای به نام Monzola وجود دارد که یک جزیره‌ای ایزوله شده است. در Monzola تنها میوه‌های بابانگو رشد می‌کند و رشد این میوه، باعث فاسد شدن خاک می‌شود؛ به همین دلیل Monzola جزیره‌ای است که رفت و آمدی در آن انجام نمی‌شود.

از طرفی جزیره‌ی Monzola توسط گروه هاگون اداره می‌شود که آن‌ها مدت‌ها است که به اهالی جزیره می‌گویند که اگر در این منطقه ساخت و ساز انجام دهید، بدبختی و بیچارگی به سراغ‌تان می‌آید. از ساکنان جزیره‌های Monzola نیز می‌توان به چاکو و دالتون اشاره کرد. چاکو کشاورزی خودخواه و باهوش است که قصد دارد این جزیره را یک بار دیگر احیا کند و دالتون شخصی است که با چاکو همکاری می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Dragon Quest Builders 2 در تاریخ ۲۹ آذر ماه (۲۰ دسامبر) برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در ژاپن عرضه می‌شود. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی در غرب مشخص نشده است.

بازی Dragon Quest builders 2

بازی Dragon Quest builders 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده