نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

با آیتم جدید بازی Super Mario Odyssey، ماریو به یک رهبر ارکستر تبدیل می‌شود

لباس و کلاه‌گیس موسیقی‌دان، آیتم‌های جدیدی هستند که بازیکنان Super Mario Odyssey می‌توانند آن‌ها را دریافت و در بازی استفاده کنند.

با اینکه حدود یک سال از انتشار بازی Super Mario Odyssey می‌گذرد، اما سازندگان بازی هنوز هم از آن پشتیبانی می‌کنند و بسته‌های الحاقی و آیتم‌هایی تازه را برای بازی منتشر می‌کنند. به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی و با توجه به پست جدید شعبه‌ی آمریکای نینتندو در توییتر، آگاه شدیم که یک پوشش جدید برای کاراکتر ماریو در بازی Super Mario Odyssey منتشر شده است و کاربران این بازی هم‌اکنون می‌توانند آن را دریافت کنند. این پوشش که از یک کت و یک کلاه‌گیس مخصوص موسیقی‌دان‌ها تشکیل شده، ماریو را به شکل یک موزیسین کلاسیک درمی‌آورد!

Super Mario Odyssey

به لطف اضافه شدن این پوشش جدید به بازی، ماریو می‌تواند دشمنانش را با پرتاب کلاه‌گیس مخصوصش، از بین ببرد. این آیتم‌های پوششی جدید را می‌توانید پس از اتمام بخش داستانی، با سکه‌هایی که داخل بازی به‌دست آورده‌اید، خریداری کنید.

بازی Super Mario Odyssey را می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید؛ این بازی در زومجی بررسی شده و نمره‌ی عالی ۱۰ را به‌دست آورده است. در خلاصه‌ی بررسی این بازی می‌خوانیم:

بازی Super Mario Odyssey از اولین سکانس تا زمان اتمام بازی، شما را با محتوایی که دارد شگفت‌زده می‌کند و قادر است تا مدت‌ها در ذهن شما باقی بماند. نینتندو و البته شیگرو میاموتو با سوپر ماریو اودیسی ثابت کرده‌اند که هنوز هم ایده‌های نابی را برای ارائه به بازیکنان در اختیار دارند. سوپر ماریو اودیسی بازی فوق‌العاده‌ای است که باید همه آن را روزی تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده