نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸

ادامه فصل آخر بازی The Walking Dead احتمالا ساخته خواهد شد

با توجه به بیانیه جدید استودیو تل‌تیل گیمز، احتمالا ادامه آخرین فصل بازی The Walking Dead این استودیو ساخته خواهد شد. 

یکی از تلخ‌ترین اخبار چند وقت اخیر دنیای بازی‌ها، خبر اخراج شدن تعدادی از نیرو‌های استودیو تل‌تیل گیمز و قرار گرفتن این استودیو محبوب در آستانه تعطیلی بود. همین خبر باعث شد تا گزارش‌هایی هم مبنی بر احتمال لغو شدن بازی‌های این استودیو از جمله فصل دوم The Wolf Among Us و همچنین ادامه فصل آخر بازی The Walking Dead منتشر شود. با اینکه نباید انتظار بازی جدیدی را از این استودیو داشته باشیم، اما طبق بیانیه جدید منتشر‌شده توسط تل‌تیل گیمز، ممکن است حداقل ادامه فصل آخر بازی واکینگ دد ساخته شود. 

تل‌تیل گیمز، در این بیانیه اعلام کرد که علی‌رغم همه مشکلات، کمپانی‌های مختلفی با این استودیو تماس گرفته‌اند تا به آن‌ها در راه تمام کردن فصل آخر بازی The Walking Dead کمک کنند. با این حال هنوز تصمیمی قطعی در این مورد گرفته نشده است و در آینده اطلاعات بیش‌تری پیرامون این قضیه ارائه خواهد شد. 

با اینکه هنوز نمی‌توان خیلی به ساخته شدن ادامه فصل آخر بازی امیدوار بود، اما ممکن است در نهایت تل‌تیل گیمز با کمپانی دیگری به توافق برسند و حداقل این بازی را که تا به امروز چند فصل از آن منتشر شده و محبوبیت بسیار بالایی هم دارد، به پایان برسانند. 

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده