نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی Spider-Man برای سومین هفته متوالی

در هفته‌ای که شاهد حضور بازی جدیدی در بین ۱۰ بازی پرفروش نیستیم، Spider-Man برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

در هفته منتهی به ۳۱ شهریور، بازی Spider-Man، ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز که یکی از بازی‌های موفق چند وقت اخیر است، توانست برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. به گزارش سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد، این صدرنشینی در حالی به‌دست آمد که این بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 چندی پیش هم به عنوان اثری معرفی شده که سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های انحصاری این کنسول تا به امروز داشته است. 

اما جدا از رتبه اول جدول، این هفته در رتبه دوم هم دقیقا مثل هفته پیش، شاهد بازی Shadow of the Tomb Raider هستیم که علی‌رغم نمرات ضد و نقیضی که دریافت کرده، از حیث فروش حداقل در این دو هفته عملکرد مناسبی داشته است. در رتبه سوم جدول این هفته، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار دارد که پس از سقوطی نسبی در هفته‌های گذشته، دوباره شرایط بهتری از حیث فروش پیدا کرده و با یک پله صعود، به این جایگاه رسیده است. 

در هفته‌ای که شاهد حضور هیچ بازی جدیدی در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته نیستیم، رتبه چهارم در اختیار بازی NBA 2K19 قرار گرفته است که نسبت به هفته قبل، یک پله سقوط را تجربه کرده است. این هفته در مجموع، بازی‌های زیادی در جدول رتبه هفته قبل خود را حفظ کرده‌اند که یکی دیگر از این بازی‌ها، Mario Kart 8 Deluxe است که درست مثل هفته پیش، در رتبه پنجم قرار دارد و در رتبه شِشُم هم شاهد شرایط مشابهی هستیم و بازی GTA V، درست مثل هفته گذشته در این جایگاه قرار دارد. 

بازی Super Mario Odyssey، محصول کمپانی نینتندو که یکی از بازی‌هایی است که طی هفته‌های گذشته حضور ثابتی در بین ۱۰ بازی پرفروش داشته، این هفته با سه پله صعود به رتبه هفتم رسیده است و در رتبه هشتم هم شاهد بازی F1 2018 هستیم که یک پله سقوط را نسبت به هفته پیش تجربه کرده است. در نهایت در دو رتبه پایانی، شاهد بازی‌هایی هستیم که این هفته، دوباره وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش شده‌اند؛ رتبه نهم، در اختیار بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است که دو پله صعود داشته است و در رتبه دهم هم بازی Sonic Mania Plus قرار گرفته است که این اثر هم دو پله صعود داشته است. 

از جمله نکات قابل ذکر جدول این هفته هم می‌توان به خروج چند بازی از جمع ۱۰ بازی پرفروش اشاره کرد. اولین بازی، Lego The Incredibles است که از رتبه نهم در هفته گذشته، این هفته به جایگاه یازدهم رسیده است و The Elder Scrolls Online هم که هفته پیش با صعودی فوق‌العاده به رتبه هشتم رسیده بود، این هفته دوباره سقوط شدیدی را تجربه کرده و در جایگاه بیست و یکم دیده می‌شود. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Spider-Man

سومین صدرنشینی متوالی
۲۲

Shadow of the Tomb Raider

-
۳۴

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

-
۴۳

NBA 2K19

-
۵۵

Mario Kart 8 Deluxe

حفظ رتبه هفته گذشته
۶۶

Grand Theft Auto V

حفظ رتبه هفته گذشته
۷۱۰

Super Mario Odyssey

-
۸۷

F1 2018

-
۹۱۱

PlayerUnknown's Battlegrounds

بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۲

Sonic Mania Plus

بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده