نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

ویدیو گیم‌ پلی ماد Fallout New Vegas برای بازی Fallout 4 منتشر شد

طراحان ماد Fallout New Vegas که مدت‌ها است در حال ساخت آن برای بازی Fallout 4 هستند، بالاخره ده دقیقه از گیم‌پلی این ماد موردانتظار را نمایش دادند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که بالاخره نمایش گیم‌پلی ماد Fallout New Vegas برای بازی Fallout 4 منتشر شده است. این ویدیو، ده دقیقه‌ی آغازین بازی Fallout New Vegas را نمایش می‌دهد که حالا به لطف طراحان این ماد، با موتور گرافیکی بازی فال‌اوت 4، بازسازی شده است. همچنین سیستم طراحی کاراکتر بازی نیو وگاس با توجه به امکانات موتور گرافیکی Fallout 4، بازسازی شده و تمامی جزئیات محیط از ابتدا طراحی شده‌اند. از دیگر تغییراتی که در این ویدیو قابل تشخیص است، می‌توان به حذف کردن آگاه‌سازهای رابط کاربری بازی برای انتشار DLCها یاد کرد و استفاده از صداپیشه‌های جدید برای ساخت این ماد، دیگر نکته‌ی قابل توجه این ویدیو ده دقیقه‌ای است.

تیم سازنده‌ی این ماد در جریان طراحی‌ آن، اخبار مختلفی را منتشر می‌کرد و تا به امروز، تصاویری از پوسترها و تفنگ‌های موجود در بازی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، تیم ساخت ماد فال‌اوت نیو وگاس، قرار نیست DLCهای این بازی را همراه با این ماد، برای بازی Fallout 4 پورت کند که خب با توجه به سخت و زمان‌بر بودن طراحی ماد خود بازی اصلی، این امر کاملا طبیعی است.

از جمله پوسترهایی از بازی اصلی که در این ماد، بازسازی شده‌اند

خوشبختانه مساله‌ی حقوقی بین سازندگان این ماد و کمپانی بتسدا بر سر موضوعاتی همچون کپی‌رایت وجود ندارد و تیم سازنده‌ی ماد، می‌تواند کارش را به صورت کاملا قانونی انجام بدهد و آن را منتشر کند. البته هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست.

دانلود از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده