نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists: Complete Edition مشخص شد

استودیو تیم17 از انتشار بازی The Escapists: Complete Edition در اوایل ماه آینده برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو تیم17 و استودیو مولدی توف تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists: Complete Edition را اعلام کرده‌اند و بر این اساس در تاریخ ۳ مهر ماه (۲۵ سپتامبر) شاهد انتشار این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو خواهیم بود.

بازی The Escapists: Complete Edition شامل تمام زندان‌های بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی انتشار یافته بازی نظیر بسته Alcatraz، بسته Duct Tapes are Forever و بسته Correctional Facility است. این نسخه همچنین شامل ۹ نقشه جدید، چندین راه تازه برای فرار از مناطق، ۱۰ شغل متنوع و سیستم ساخت و ساز جدید می‌شود.

کنسول نینتندو سوییچ در دی ماه سال گذشته میزبان بازی The Escapist 2 شد و حال دارندگان این کنسول می‌توانند با انتشار بازی The Escapists: Complete Edition از ابتدا به تجربه این مجموعه دوست داشتنی بپردازند. بازی The Escapists: Complete Edition در تاریخ سوم مهر ماه با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران Nintendo Switch قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده