// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

ایزابل به لیست شخصیت‌‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه شد

کمپانی نینتندو در رویداد نینتندو دایرکت شخصیت ایزابل را برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی کرد.

در زمان معرفی بازی Super Smash Bros. Ultimate متوجه شدیم که این بازی مبارزه‌ای شخصیت‌های متعددی را در خود جای داده است و در همان روز عرضه تمامی آن‌ها در دسترس هستند. این در حالی است که کمپانی نینتندو همچنان در حال گسترش دادن لیست مبارزان بازی Super Smash Bros. Ultimate است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در رویداد نینتندو دایرکت، ایزابل از سری Animal Crossing، برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد.

ایزابل همانند شخصیت Villager نوع حرکات و ضرباتش در بازی Super Smash Bros. Ultimate با توجه به فعالیت‌های این شخصیت در مجموعه Animal Crossing طراحی شده‌اند. وی از تور حشره‌گیری و چوب ماهیگیری‌اش برای به دام انداختن بازیکنان و در ادامه آسیب رساندن به آن‌ها استفاده می‌کند. ایزابل از نظر طراحی و نوع حرکات شباهت بسیار زیادی به Villager دارد؛ یک دیگر از شباهت‌های این دو شخصیت، نوع حملات Pocket Projectile است که ایزابل نیز از آن‌ها برای آسیب رساندن به حریف استفاده می‌کند.

حرکت FInal Smash ایزابل در بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز بدین شکل است که وی با گرفتن Smash Ball، می‌تواند شخصیت تام نوک و برادرزاده‌هایش را احضار کند تا دور حریف را یک شهرک بسازند؛ زمانی که این شهرک ساخته شد، منفجر می‌شود تا آسیب جدی‌ای به حریف وارد شود.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Super Smash Bros. Ultimate چیست؟ بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ هفت دسامبر (۱۶ آذر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده