نویسنده: آراییس نظریان
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

بازی Oddworld: Stranger’s Wrath برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی Oddworld: Stranger’s Wrath که پیش‌تر روی بسیاری از پلتفرم‌ها پورت شده بود، برای کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ نیز توسعه می‌یابد.

پس از پورت شدن روی بسیاری از پلتفرم‌ها، بازی Oddworld: Stranger’s Wrath حال قرار است به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه پیدا کند. اخبار بازی جدید در صفحه توییتر همین بازی به مناسبت روز بازی‌های ویدیویی منتشر شده است.

بازی Stranger’s Wrath پس از عرضه‌اش در سال ۲۰۰۵ میلادی توانست حال و هوای کلاسیک و خاصی در دنیای سری بازی‌های Oddworld ایجاد کند. در سال ۲۰۱۲ بازی مذکور میزبان یک نسخه HD شد که روی بسیاری از پلتفرم‌های نینتندو حتی Ouya نیز پورت شد. ساخت نسخه Wii U این بازی نیز در سال ۲۰۱۳ تایید شد، اما سازندگان در سال ۲۰۱۵ اعلام کردند که توسعه این نسخه با مشکل روبه‌رو شده است. گویا سازندگان در آن زمان منتظر بودند که کمپانی نینتندو سخت‌افزار آن را بهبود ببخشد؛ با اینکه تجهیزات این کنسول با استاندارد‌های سال ۲۰۱۲ ساخته شده بود.

خط داستانی Stranger’s Wrath با سری معمایی Oddworld متفاوت است، اما به جای آن کاربران با وظیفه و شخصیت شکارچی بازی آشنا می‌شوند. شکارچی این بازی که Stranger نام دارد باید با انجام ماموریت‌های خود در قالب از بین بردن هدف‌های خود به آیتم‌هایی دست پیدا کند. وی با استفاده از این آیتم‌ها باید یک فرآیند مرموز مربوط به زندگی را تغییر دهد.

Oddworld: Stranger’s Wrath

از سیستم‌های بسیار جالب این بازی می‌توان به مکانیزم مهمات آن اشاره کرد؛ به شکلی که مهمات بازی از موجودات و حیوانات دنیای آن ساخته شده است. این مکانیزم منحصربه‌فرد در واقع با الهام از نسخه‌های پیشین بازی طراحی شده است که هر نوع از تیر‌های موجود در بازی از عملکرد متفاوتی برخوردار است و تاثیرات مختلفی را روی دشمنان می‌گذارد.

کنسول نینتندو سوییچ به تازگی به یکی از بهترین مکان‌ها برای بازی‌های مستقل تبدیل شده است. سازندگان هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و تغییراتی که در پورت Oddworld: Stranger’s Wrath ایجاد می‌شود، منتشر نکرده‌اند. گفتنی است که زاویه دید بازیکنان در این بازی بین سوم شخص و اول شخص تغییر پیدا می‌کند که روی نینتندو سوییچ می‌تواند عملکرد بسیار جالبی داشته باشد. همچنین بازی مذکور در جریان نمایشگاه EGX که در هفته آینده برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود.

 نظرات خود را در مورد راهیابی این بازی به نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده