// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

باندل بازی Pikachu & Eevee کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی نینتندو باندل بازی Pikachu and Eevee نینتندو سوییچ را معرفی کرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو به تازگی باندل محدود جدیدی را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد. باندل معرفی شده برای بازی Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee است که با قیمت ۴۰۰ دلار و همزمان با عرضه رسمی بازی در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۷ نوامبر) عرضه می‌شود.

از نظر ظاهری، دو جوی‌کان این باندل زرد رنگ هستند و در قسمت پشت بدنه کنسول نیز طراحی‌هایی با حال و هوای پوکمون‌های این مجموعه نقش بسته است. همچنین در جلوی داک نینتندو سوییچ نیز شاهد تصویری از پیکاچو و ایوی هستیم. از دیگر محتویات باندل بازی Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee می‌توان به نسخه‌ی بازی و Poke Ball Plus اشاره کرد. Poke Ball Plus یک کنترلر اضافه برای نینتندو سوییچ به حساب می‌آید؛ این کنترلر کروی شکل از یک سمت دارای دست بندی است که می‌توانید از طریق آن، Poke Ball Plus را در دست بگیرید و در سمت دیگر یک آنالوگ تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این کنترلر مخصوص بازی Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee می‌توان به سنسورهای آن اشاره کرد؛ سنسورهای Poke Ball Plus به نحوی طراحی شده‌اند که به راحتی بتوانید آن را به سمت پوکمون‌ها پرتاب کنید و آن‌ها را بگیرید. همچنین از یک سری افکت و سیستم ویبره کنترلر نیز برای Poke Ball Plus استفاده شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از باندل نینتندو سوییچ این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده