نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

بسیاری از بازی‌های مهم نینتندو سوییچ احتمالا از ویژگی Cloud Save پشیبانی نخواهند کرد

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد Direct از سوی کمپانی نینتندو، اخباری نگران‌کننده در مورد پشتیبانی بازی‌های این پلتفرم از قابلیت ذخیره ابری (Cloud save) به گوش می‌رسد.

انتظار می‌رود که در طول رویداد Nintendo Direct، شاهد رونمایی از جزئیات مختلفی در زمینه‌ی خدمات آنلاین این کمپانی برای کنسول نینتندو سوییچ باشیم. هرچند برخی از اطلاعات در مورد Cloud save زودتر از برگزاری این مراسم منتشر شده است، اما ذکر این نکته ضروری است که تا زمان پخش برنامه دایرکت نینتندو، مهر تاییدی به این اطلاعات زده نخواهد شد. با تمامی این اوصاف به‌نظر می‌رسد که برخی آثار پرتعداد و مهم از قابلیت Cloud saving پشتیبانی نخواهند کرد. با استناد به اطلاعات صفحه‌ی بازی Pokémon: Let's Go, Pikachu در ‌وب‌سایت رسمی نینتندو، بازی‌های Pokémon: Let's Go, Pikachu و Pokémon: Let's Go, Eevee قابلیت Cloud saving را پشتیبانی نخواهند کرد. در انتهای صفحه‌ی مذکور، این جمله این جمله درج شده است:

این بازی از Save data Cloud backup پشتیبانی نمی‌کند.

این حقیقت که اگر نینتندو سوییچ شما خراب شود یا یک دستگاه دیگر داشته باشید، داده‌های ذخیره شده‌ی شما تنها محدود به یک کنسول خواهد بود بسیار برای هواداران ناامید کننده است. علاوه بر این، در صفحه‌ی بازی‌هایی همچون Splatoon 2 ،Dark Souls: Remastered ،Dead Cells ،NBA 2K19 و FIFA 19 نیز با پیامی مشابه روبه‌رو می‌شویم: «این بازی از قابلیت ذخیره‌ی آنلاین پشتیبانی نمی‌کند.» تاریخ شروع مراسم مربوط به خدمات آنلاین نینتندو مدتی به تعویق افتاده است؛ گرچه انتظار می‌رود که این رویداد در ماه جاری برگزار شود و به همین واسطه، طی روز‌های اخیر اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی خدمات آنلاین این کمپانی در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. خوشبختانه حتی اگر خدمات آنلاین نینتندو آنقدرها هم که باید بی نقص از آب در نیاید، می‌توان به این موضوع که اشتراک سالیانه‌ی آن تنها ۲۰ دلار است کمی دل‌ خوش کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار بازی با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده