// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید بازی Mega Man 11 با محوریت گیم‌ پلی بازی

کمپانی کپکام ویدیوی جدید از گیم پلی بازی Mega Man 11 را منتشر کرد.

قطعا هواداران سری Mega Man، بی‌صبرانه منتظر عرضه بازی Mega Man 11 هستند که از نظر طراحی دستخوش تغییراتی شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Mega Man 11، ویدیوی جدیدی را از این بازی منتشر کرد.

در ویدیو منتشر شده از سوی کپکام، شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی Mega Man 11 هستیم. از نظر طراحی، بازی Mega Man 11 دارای طراحی‌های دو بعدی و نیم بعدی و گرافیکی است و مگامن ویژگی‌های مختلفی دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید موانع را از پیش روی بردارید و دشمنان را از بین ببرید. همچنین در ویدیو منتشر شده، تعدادی از باس‌های بازی و نحوه مبارزات با آن‌ها را شاهد هستیم.

هر باس بازی Mega Man 11 مکانیزم‌های مخصوص به خودش را دارد که شما نیز برای نابودی‌شان باید از ویژگی‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه مشخص شده است که دموی بازی Mega Man 11 نیز هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود، بازی Mega Man 11 را دانلود و تجربه کنند.

با تجربه نسخه‌ی دمو و شکست دادن شخصیت Block Man، در بازی اصلی آیتم‌های مختلفی به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوهای منتشر شده از بازی Mega Man 11 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Mega Man 11 در تاریخ ۱۰ مهر ماه (دو اکتبر) برای پلتفرم‌های ذکر شده و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده