نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

تاریخ انتشار بازی Surgeon Simulator CPR برای نینتندو سوییچ مشخص شد

تاریخ دقیق انتشار بازی Surgeon Simulator CPR برای کنسول نینتندو سوییچ مشخص شد.

مدتی پیش بود که استودیو بازیسازی Bossa Studios بازی Surgeon Simulator CPR را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد و آن زمان اعلام کرد که بازی در پاییز عرضه خواهد شد. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که بازی به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازی Surgeon Simulator CPR در تاریخ ۱۳ سپتامبر مصادف با ۲۲ شهریور منتشر خواهد شد.

نسخه Nintendo Switch بازی Surgeon Simulator CPR علاوه بر اینکه تمام محتوای بازی را که پیش‌تر برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است در دسترس کاربر قرار خواهد داد، از جوی کان‌های مخصوص نینتندو سوییچ نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین حالت Co-op بازی توسط این جوی‌کان‌ها قابل تجربه خواهد بود. این بازی در زمان عرضه ۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. افرادی که بازی را از امروز پیش خرید کنند نیز ۱۰ درصد تخفیف خواهند گرفت.

توسعه‌دهندگان بازی Surgeon Simulator CPR به مناسبت اعلام تاریخ عرضه این بازی ویدیو جدیدی از بازی با حال و هوای دهه هشتاد میلادی منتشر کرده‌اند. در این ویدیو همچنین توضیحات مختصری راجع به بازی داده شده است. بازی Surgeon Simulator هم‌اکنون برای پی سی، HTC Vive، آکیولس ریفت، پلی استیشن 4، پلی استیشن VR و سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است. شما در زیر می‌توانید تریلر جدید این بازی را ببینید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده