نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

نینتندو دایرکت به دلیل وقوع زلزله در هوکایدو به تاخیر افتاد

به دلیل وقوع زلزله در جزیره هوکایدو، کنفرانس نینتندو دایرکت به تاخیر افتاد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی نینتندو یک استریم آنلاین تحت اسم نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) را هر چند وقت یک‌بار برگزار می‌کند و از طریق آن، درباره بازی‌ها و پروژه‌های آینده‌اش و دو کنسول فعلی، توضیحاتی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. نینتندو (Nintendo) طبق قرار قبلی، دیروز اعلام کرد که قصد دارد یک نینتندو دایرکت دیگر را انجام دهد که به دلیل وقوع زلزله در جزیره هوکایدو، شمالی‌ترین بخش بزرگ ژاپن، این استریم تا تاریخ نامشخصی به تاخیر افتاده است.

صبح امروز زمین لرزه‌ای ۶.۷ ریشتری جزیره هوکایدو در ژاپن را لرزاند و تا زمان نگارش این خبر و با استناد با منابع، دستِ کم چهار نفر کشته و ۳۳ نفر هم گم شده‌اند. کمپانی نینتندو هنوز تاریخ مشخصی برای انجام این لایو استریم مشخص نکرده است و فقط جمله «در آینده نزدیک» در اکانت توییتر این شرکت همزمان با اطلاع‌رسانی خبر دیده می‌شود.

نینتندو دایرکت بنابر اعلان قبلی، زمانی ۳۵ دقیقه‌ای خواهد داشت که در آن نینتندو به معرفی بازی‌های جدیدی برای دو کنسول فعلی‌اش و ارائه توضیحات بیشتر درباره بازی‌های در حال انتشار می‌پردازد. باید منتظر ماند و دید که لایو استریم، چه زمانی صورت می‌گیرد. هرچند که انتظار می‌رود رویداد به این زودی‌ها نباشد، اما در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، زومجی به اطلاع شما می‌رساند.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده