// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

پس از یک سال آپدیت جدیدی برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد

کمپانی نینتندو با گذشت یک سال، نرم‌افزار کنسول نینتندو Wii U را به‌روزرسانی کرد.

از یک سال گذشته و موفقیت نینتندو سوییچ، دیگر هیچ آپدیتی برای کنسول نینتندو Wii U منتشر نشد. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کمپانی نینتندو به‌روزرسانی جدیدی را برای این کنسول منتشر کرده است.

در توضیحات آپدیت 5.53 کنسول نینتندو Wii U آمده است که با این آپدیت، عملکرد کنسول بهبود پیدا کرده است و پایداری سیستم نیز بیشتر شده است. اگر از دارندگان کنسول‌های نینتندو هستید حتما با این سبک توضیحات آشنا هستید؛ زیرا از زمان عرضه نینتندو سوییچ نیز اکثر آپدیت‌ها با محوریت پایداری سیستم این کنسول هیبریدی در دسترس قرار گرفته‌اند.

از طرفی آخرین بازی انحصاری‌ای که برای نینتندو Wii U عرضه شد، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود و به نظر می‌رسد کمپانی نینتندو با منتشر کردن این به‌روزرسانی قصد داشته است پشتیبانی خود از دارندگان این کنسول را اعلام کند؛ البته به نظر نمی‌رسد این پشتیبانی آن چنان به طول بیانجامد، زیرا اواخر سال گذشته میلادی بود که شبکه اجتماعی Miiverse نیز برای Wii U از دسترس خارج شد.

همچنین با پورت شدن و عرضه مجدد بعضی از بازی‌های Wii U برای نینتندو سوییچ، این بازی‌ها از لیست فروشگاه نینتندو eShop کنسول Wii U خط خورده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده