نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

چالش جالب سازندگان بازی Dreams برای کاربران توییتر

استودیو مدیا مولکول، سازنده‌ی بازی Dreams، در رویداد PAX West موتور گرافیکی این بازی را در دسترس علاقه‌مندان به بازی قرار داد و آن‌ها را به چالش کشید.

به تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و رویداد PAX West، متوجه شدیم که استودیو مدیا مولکول، سازنده‌ی بازی Dreams، هم در این رویداد شرکت کرده و یک چالش جذاب را برای علاقه‌مندان به این بازی ترتیب داده است.

استودیو Media Molecule موتور گرافیکی بازی Dreams را در اختیار علاقه‌مندان به بازی قرار داد و از آن‌ها خواست تا کمتر از ۱۰ دقیقه، مواردی را که از آن‌ها در توییتر درخواست می‌شود بسازند و کاربران هم از فرصت استفاده کردند و مخلوقات جالبی را پدید آوردند.

یک معبد هندوانه‌ای، یک پرنده‌ی چند پا و مواردی این‌چنینی، مخلوقات جالبی بودند که علاقه‌مندان به بازی با استفاده از موتور گرافیکی Dreams خلق کردند. سازندگان بازی خیلی هیجان دارند تا ببینند که بازیکنان چه چیزهایی خلق کرده‌اند. دیدن موارد جذابی که بازیکنان در کمتر از ده دقیقه با استفاده از موتور گرافیکی بازی خلق کرده‌اند، یک موضوع بسیار امیدوارکننده است؛ چرا که به معنای آن است که سازندگان توانسته‌اند اثری را پدید بیاورند که کاربران در آن می‌توانند مخلوقاتی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر خلق کنند و این، یک قدم بسیار بزرگ بعد از سری بازی‌های Little Big Planet به حساب می‌آید.

هنوز تاریخ انتشار بازی Dreams مشخص نیست و گفتنی است که این بازی در سال جاری میلادی راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده