نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر Kingdom Come: Deliverance با محوریت معرفی دو DLC جدید این بازی منتشر شد

به‌تازگی تریلری جدید از بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر شده است که در طول آن، محتوای دو DLC تازه‌ی این بازی به تصویر کشیده می‌شود.

در پاییز امسال دو محتوای قابل‌ دانلود تازه از بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر خواهد شد. استودیوی Warhorse که پیش‌تر در ماه گذشته به این دو DLC با نام‌های The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon و Tournament اشاراتی کرده بود، تریلری مرتبط را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است. اولین محتوای قابل‌ دانلود این بازی تحت عنوان The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon، داستان میان هانس کاپون وو (Sir Hans Capon woo) با کارولینا (Karolina)، دختر یکی از قصاب‌های معروف را به تصویر می‌کشد. همانطور که قطعا می‌توانید حدس بزنید هیچ داستان عاشقانه‌ای خالی از موانع و مشکلات نخواهد بود و تریلر منتشر‌شده نیز به خوبی بخشی از این چالش‌ها را به تصویر می‌کشد. دومین محتوای قابل دانلود بازی تحت عنوان Tournament به صورت آپدیتی رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این به‌روز رسانی تنها شامل تورنومنت‌های مستقل (standalone tournaments) نخواهد بود و ماموریت‌های کوچک‌تر، بخش مهمی از ساختار آن را تشکیل خواهند داد. موضوعی که پیش‌تر سازندگان بازی در مصاحبه‌ای با PCGamesN به آن اشاره کرده بودند. پس از کامل کردن یک مجموعه ماموریت ۵ ساعته که در مورد افشاکردن حقیقت پشت‌پرده‌ی شوالیه‌ی سیاه (Black Knight) است، بازیکنان امکان دسترسی به تورنومنت‌های متنوعی را به‌دست خواهند آورد. ماموریت‌هایی که پول و مجموعه‌ زره‌های بی‌نظیری را برای بازیکنان به ارمغان خواهند آورد. پیش‌تر در تابستان سال جاری استودیوی Warhorse محتوای قابل دانلود From the Ashes را در اختیار هواداران قرار داد و تاکید کرد که بازیکنان می‌توانند منتظر انتشار به‌روز‌رسانی‌های بیشتری در سال جاری و ابتدای سال آینده باشند.

بازی Kingdom Come: Deliverance هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. همچنین دو محتوای قابل دانلود بازی به نام The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon و the Tournament نیز در پاییز سال جاری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تازه‌ترین تریلر بازی Kingdom Come: Deliverance دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده