نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹

بازی Valkyria Chronicles به نینتندو سوییچ می‌ آید

طرفداران نینتندو سوییچ باید بسیار هیجان‌زده باشند که نسخه‌ی اصلی و شکوهمند Valkyria Chronicles به این کنسول خواهد آمد. با زومجی همراه باشید.

پس از اینکه کمپانی سگا اعلام کرد نسخه اصلی بازی دوست‌داشتنی Valkyria Chronicles در ژاپن برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، خیلی‌ها کنجکاو شدند که آیا این بازی برای دیگر منطق جهان هم قابل دسترسی خواهد بود یا خیر. Sega در پنل خود در PAX West به این سوال پاسخ مثبت داد و اعلام کرد که بازی Valkyria Chronicles در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) در اروپا و آمریکای شمالی برای سوییچ منتشر خواهد شد. 

دارندگان سوییچ اگر در eShop بازی Valkyria Chronicles 4 را خریداری بکنند، به‌طور خودکار برای خرید نسخه‌ی ابتدایی این سری ۲۵ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. بدون اغراق می‌توان گفت Valkyria Chronicles یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سبک JRPG (نقش‌آفرینی ژاپنی) ابتدا تا به امروز است و تجربه آن روی سوییچ قطعا ارزشمند خواهد بود.

به هر حال این بازی به‌زودی بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. اگر به سری Valkyria Chronicles علاقه دارید هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی چهارم آن را پیش‌خرید کنید. Valkyria Chronicles 4 در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده