// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه رایگان Counter-Strike: Global Offensive در دسترس قرار گرفت

کاربران استیم می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی Counter-Strike: Global Offensive، نسخه رایگان این بازی را دانلود کنند.

اگر جزو علاقه‌مندان به بازی Counter-Strike: Global Offensive هستید اما هنوز فرصت تجربه‌ی این بازی را پیدا نکرده‌اید، باید بگویم که بهترین فرصت برای کاربران فراهم شده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ولو (Valve)، سازنده و ناشر بازی Counter-Strike: Global Offensive، نسخه‌ی رایگان این بازی را در استیم منتشر کرده است.

کاربران کامپیوتر که علاقه خاصی به بازی‌های تیراندازی رقابتی دارند و هنوز Counter-Strike: Global Offensive را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند به صفحه رسمی CS: GO در استیم مراجعه و بازی را دانلود کنند. در این میان به این مورد اشاره کنم که نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive، تنها شامل مسابقات PvE می‌شود؛ به عبارتی تنها با هوش مصنوعی رقابت خواهید کرد و برای رقابت با سایر بازیکن‌ها، باید نسخه‌ی اصلی را خریداری کنید.

کمپانی ولو با عرضه نسخه‌ی رایگان Counter-Strike: Global Offensive، زمینه‌ای برای کسب تجربه و آشنایی با جهان Counter-Strike را برای تازه‌کارهای فراهم کرده است که پس از آشنایی با این بازی، در صورت نیاز آن را خریداری کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی Counter-Strike: Global Offensive را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان در مورد این بازی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده