// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

تیم جدید استودیو رمدی با تمرکز روی بازی های چند نفره‌ معرفی شد

استودیو Remedy تیم جدیدی با نام Vanguard تشکیل داده است که روی ساخت بازی‌های چند نفره تمرکز خواهد داشت.

استودید رمدی (Remedy)، سازنده بازی Alan Wake ،Quantum Break و پروژه در حال ساخت Control، به تازگی خبر از تشکیل تیم جدیدی داده است. مسئولین رمدی با معرفی تیم جدید ونگارد (Vanguard) اعلام کردند که این بخش تازه در زمینه «تجربیات جدید لایو و چند نفره» فعالیت خواهد داشت.

وب‌سایت رسمی استودیو رمدی در این باره نوشته است:

ونگارد تیم کوچکی از توسعه‌دهندگان است که برای توسعه پروژه‌ها به شکل سریع و مستقل، در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

همانطور که اشاره شد تمرکز تیم ونگارد در زمینه تجربه‌های چند‌ نفره و آنلاین است. در آن سو رمدی نیز روی رشد تیم توسعه‌دهنده خود و گروه تکنولوژی Northlight تمرکز دارد. البته استودیو رمدی در گذشته در مورد توسعه بازی‌های چند نفره بیانیه‌هایی منتشر کرده بود که در این زمینه آنها تا ساخت نمونه‌های اولیه نیز پیش رفته بودند. در حالی که تیم ونگارد روی تجربه‌های نو کار می‌کند، استودیو رمدی روی پروژه‌های اصلی خود همچون Control ،CrossFire HD و CrossFire 2 فعالیت دارد.

Control یک بازی سوم شخص، اکشن و ماجراجویی است که در جریان کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 معرفی شده است. در جریان بازی کاربران هدایت کاراکتری به نام Jesse Faden را بر عهده می‌گیرند که در واقع مسئول جدید کمپانی Federal Bureau است. وی به تازگی قدرت جدیدی را به دست آورده است که از آن می‌تواند در مقابل نیرو‌های پلیدی به نام The Hiss استفاده کند.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 سازندگان اطلاعاتی از قدرت‌های کاراکتر بازی Control منتشر کردند. توانایی شناورسازی و تله‌کینز (حرکت دادن اجسام با انرژی) از قابلیت‌هایی بود که در این رویداد به آن اشاره شد. همچنین ما توانستیم نگاهی نیز به زره کاراکتر این بازی بیندازیم. گفتنی است که شما در دنیای بازی به آیتم‌هایی دست پیدا می‌کنید که با استفاده از آنها می‌توانید قابلیت‌های Jesse را ارتقا دهید و حتی آنها را شخصی‌سازی کنید.

برای اطلاع از خبر‌های مربوط به فعالیت استودیو رمدی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده