// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

حجم بازی Starlink: Battle for Atlas روی نینتندو سوییچ مشخص شد

به‌تازگی تصویری در ارتباط با بازی Starlink: Battle for Atlas در سایت آمازون قرار گرفته است که فضای موردنیاز برای نصب نسخه نینتندو سوییچ بازی را مشخص می‌کند.

بازی Starlink: Battle for Atlas یکی از آثار جدید کمپانی یوبیسافت است که شاهد نمایشی از آن در E3 2018 نیز بودیم و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در فضایی بزرگ و جهان‌باز به جستجو و کاوش در سیاره‌های مختلف بپردازند و البته کشتی‌های فضایی مخصوص خودشان را نیز خلق کنند. یکی از ویژگی‌های مهم بازی تعامل آن با اسباب‌بازی‌های واقعی است؛ بدین معنا که شما می‌توانید با خرید پک‌های اسباب‌بازی مخصوص استارلینک سفینه دلخواه خود را خلق کنید و سپس با متصل کردن اسباب‌بازی خود به کنسول، نسخه دیجیتالی آن را در بازی خود دریافت کنید. نکته جالب این است که وقتی شما یک پک را خریداری کنید، تمام قطعاتی که در آن وجود دارند به‌صورت دیجیتالی هم در بازی به اکانت شما افزوده می‌شوند؛ در نتیجه شما می‌توانید از همان ابتدا داخل بازی به ساخت کشتی فضایی خود بپردازید و نیازی به تجربه فیزیکی آن نداشته باشید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، برخی از کاربران اینترنت متوجه تصویری از بازی در سایت آمازون شده‌اند که نشان می‌دهد نسخه نینتندو سوییچ بازی Starlink: Battle for Atlas تنها به ۴ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهد داشت. البته اگر نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنید، فقط آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی بازی روی کنسول شما فضا را اشغال می‌کنند. همچنین خبر خوش دیگر برای کاربران نینتندو سوییچ این است که آن‌ها می‌توانند به شخصیت فاکس مک‌کلاد که از کاراکترهای معروف مجموعه بازی Star Fox محسوب می‌شود، به طور انحصاری دسترسی داشته باشند.

Starlink: Battle for Atlas

بازی Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۲۴ مهر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده