نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

بهترین حرکات روز ششم مرحله اصلی مسابقات The International 8

در روز ششم مرحله اصلی مسابقات The International 8 دیدارهای به شدت تماشایی و هیجان‌انگیزی برگزار شد که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

روز ششم و پایانی مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در اولین دیدار تیم PSG.LGD با نتیجه ۰-۲ بر تیم Evil Geniuses غلبه کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در فینال هم شاهد تقابل تیم‌های OG و PSG.LGD بودیم که تیم OG با سه پیروزی و دو شکست به کار رقیب چینی خود پایان داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد. در مرحله اصلی مسابقات The International 8، هیروی Vengeful Spirit با حضور در ۲۰ بازی و هیرو Io با بن در ۳۳ بازی بیشترین آمار پیک و بن را در میان هیروها دارند. جایگاه دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای پیک شده به Tiny و Silencer با حضور در ۱۸ و ۱۷ بازی اختصاص دارد و در جایگاه دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای بن شده نیز Enchantress و Weaver با بن در ۳۲ و ۳۱ بازی دیده می‌شوند. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز نهایی مرحله اصلی مسابقات را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز ششم مرحله اصلی مسابقات | دانلود از وب‌سایت آپارات

تا به حال مبلغ جایزه جمع‌آوری شده مسابقات The International 8 از مرز ۲۵.۵ میلیون دلار عبور کرده است و کماکان به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد. تیم OG، قهرمان این دوره از مسابقات با دریافت بیش از ۱۱.۱ میلیون دلار به خانه باز می‌گردد و این در حالی است که سایر تیم‌ها نیز دست خالی مسابقات را ترک نمی‌کنند و حتی برای تیم‌های قرار گرفته در جایگاه هفدهم و هجدهم نیز بیش از ۶۳ هزار دلار در نظر گرفته شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده