نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

بهترین حرکات روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 8

در روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 شاهد بازی‌های نفس‌گیر و هیجان‌انگیزی بودیم که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در حالی پایان یافت که شاهد حذف تیم‌های نام‌آشنای Team Secret و Team Liquid از گردونه رقابت‌ها و سقوط تیم PSG.LGD به براکت پایینی بودیم. در پنج روز اول مرحله اصلی هیروی Vengeful Spirit با حضور در ۱۹ بازی در صدر جدول بیشترین هیروهای پیک شده مشاهده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول در اختیار هیروهای Tiny و Silencer با حضور در ۱۷ و ۱۶ بازی است. در صدر جدول بیشترین هیروهای بن شده نیز نام هیروی Enchantress با ۲۹ بن دیده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای IO و Weaver با ۲۹ و ۲۸ بن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز پنجم مرحله اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز پنجم مرحله اصلی مسابقات | دانلود از وب‌سایت آپارات

در آخرین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 8 شاهد برگزاری دو دیدار خواهیم بود که در ابتدا تیم PSG.LGD به مصاف Evil Geniuses می‌رود و برنده آن‌ها در فینال مسابقات با تیم OG به رقابت می‌پردازد. اولین دیدار این روز به صورت BO3 و دیدار نهایی به صورت BO5 برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید مسابقات رده‌بندی و فینال The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده