نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

بهترین حرکات روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 8

در چهارمین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 شاهد بازی‌های تماشایی و هیجان‌انگیزی بودیم که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز می‌اندازیم.

در روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 سه دیدار در براکت پایینی برگزار شد و در پایان این روز نتایج به نحوی رقم خورد که تیم‌های OpTic Gaming ،Virtus.Pro و VGJ.Storm از ادامه مسابقات بازماندند. حال تنها پنج تیم در مسابقات حضور دارند که برای کسب عنوان قهرمانی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و این موضوع باعث حساسیت دیدارهای باقیمانده خواهد شد. در چهار روز اول مرحله اصلی، هیروی Vengeful Spirit با حضور در ۱۸ بازی در صدر جدول بیشترین هیروهای پیک شده دیده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول در اختیار هیروهای Tiny و Silencer با حضور در ۱۷ و ۱۴ بازی است. در صدر جدول بیشترین هیروهای بن شده نیز نام هیروی Enchantress با ۲۷ بن دیده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای Weaver و IO با ۲۵ و ۲۴ بن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز چهارم مرحله اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز چهارم مرحله اصلی مسابقات | دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله اصلی مسابقات The International 8 از تاریخ ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) آغاز شد و تا ۳ شهریور (۲۵ آگوست) ادامه خواهد داشت. در روز پنجم مرحله اصلی دو دیدار در براکت پایینی و یک دیدار در براکت بالایی برگزار می‌شود و با پایان این روز دو تیم دیگر از مسابقات خط خواهند خورد.

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید..


منبع DUTABUFF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده