نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

Battle for Azeroth سریع‌ترین فروش را در بین بسته‌های World of Warcraft تجربه می‌کند

طبق اعلام بلیزارد، بسته Battle for Azeroth بازی World of Warcraft سریع‌ترین فروش را در بین بسته‌های الحاقی این بازی تا به امروز داشته است. 

Battle for Azeroth جدید‌ترین بسته الحاقی بازی World of Warcraft است که چندی پیش منتشر شد. این بسته در واقع هفتمین بسته الحاقی است که بلیزارد برای این بازی بزرگ و قدیمی MMORPG منتشر می‌کند و حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که Battle for Azeroth سریع‌ترین فروش را هم در بین بسته‌های الحاقی WoW داشته است. 

طبق اعلام بلیزارد، بسته Battle for Azeroth فقط در عرض یک روز ۳.۴ میلیون نسخه فروش داشته است که رکورد جدیدی برای خود بلیزارد هم در زمینه فروش به‌شمار می‌رود. از طرف دیگر این کمپانی اعلام کرده که Battle for Azeroth با این فروش در عرض تنها یک روز، در زمره بازی‌های پرفروش پی‌سی هم قرار گرفته است که البته توضیح خیلی دقیقی در این مورد ارائه نشده است. 

نسخه استاندارد Battle for Azeroth هم‌اکنون با قیمت ۴۹.۹۹ دلار و نسخه دیلاکس آن هم با قیمت ۶۹.۹۹ دلار قابل خرید است. این بسته ویژگی‌هایی چون افزایش سطح نهایی به ۱۲۰ و تجهیزات Azerite را به بازی اضافه و داستانی با محوریت نبرد Horde و Alliance را روایت می‌کند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده