نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بررسی نتایج روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 8

در روز سوم مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 شاهد جدایی دو تیم دیگر از مسابقات بودیم تا هشت مجموعه برتر این دوره مشخص شوند.

روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری چهار دیدار از هر دو براکت پیگیری شد و در پایان این روز تیم‌های Winstrike Team و Vici Gaming از مسابقات حذف شدند و تیم‌های Team Liquid و Evil Geniuses در کمال ناباوری به براکت پایینی سقوط کردند. در این روز همچنین شاهد جدال تیم paiN Gaming با هوش مصنوعی OpenAl بودیم که این دیدار در دقیقه ۵۲ با پیروزی paiN Gaming به پایان رسید. دیگر زمان زیادی به پایان مرحله اصلی مسابقات The International 8 باقی نمانده است و تیم‌ها به ازای لغرش هرچند کوچک بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد و بر این اساس مسابقات با هیجان بیشتری دنبال می‌شود.

The International 8

تیم VGJ.Storm زمان زیادی را برای اثبات اینکه نتایج مرحله گروهی اتفاقی نبوده است، تلف کرد

در اولین دیدار این روز در براکت پایینی شاهد تقابل تیم‌های VGJ.Storm و Winstrike Team بودیم که نتیجه ۰-۲ باعث جدایی تیم Winstrike Team از مسابقات شد. البته تیم VGJ.Storm زمان زیادی را برای اثبات اینکه نتایج مرحله گروهی اتفاقی نبوده است، تلف کرد. این تیم در هر دو بازی روز گذشته با انتخاب هیروی Drow Ranger و فشارهای بی‌امان Winstrike Team را مغلوب کرد و درخشش Resolut1on تاثیر زیادی در کسب این نتیجه داشت. تیم Winstrike Team به دنبال شکست در این دیدار با دریافت جایزه ۳۷۴ هزار دلاری از رقابت‌ها کنار رفت. در دیدار دوم براکت پایینی Team Secret به مصاف Vici Gaming رفت و تیم Vici Gaming با نتیجه ۱-۲ بازی را به حریف اروپایی خود واگذار کرد. بازی اول این دیدار به نفع Vici Gaming به پایان رسید، اما Team Secret پس از درفت تقریبا یکسان حریف در بازی دوم شروع به اعمال تغییرات مورد نیاز کرد و یک پیروزی به نام خود به ثبت رساند. تیم Vici Gaming در بازی سوم Oracle و Huskar را انتخاب کرد و تمام تلاش خود را برای یافتن راهی برای مقابله با تیم حریف به کار بست که نتیجه‌ای برای آن‌ها در پی نداشت. تیم Vici Gaming پس از باخت مقابل Team Liquid در جایگاه نهم تا دوازدهم قرار گرفت و از مسابقات خط خورد.

تیم PSG.LGD در یک دیدار تماشایی مدافع عنوان قهرمانی یعنی Team Liquid را شکست داد و خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کرد

در اولین دیدار براکت بالایی تیم‌های PSG.LGD و Team Liquid مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه ۰-۲ منجر به سقوط تیم پرآوازه Team Liquid به براکت پایینی شد. در بازی اول این دیدار Leshrac و Gyrocopter به کار درفت قدرتمند Phantom Lancer و Necrophos تیم Team Liquid پایان دادند و اولین پیروزی PSG.LGD را رقم زدند. در بازی دوم Team Liquid به سبب بازی بی‌عیب و نقص Somnus با هیروی Bloodseeker و Ame با هیروی Phantom Lancer به شکل مفتضحانه‌ای در دقیقه ۳۱ شکست خورد و راهی براکت پایینی شد. در دیدار بعدی براکت بالایی شاهد رقابت تیم‌های Evil Geniuses و OG بودیم که می‌توان آن را زیباترین و حساس‌ترین دیدار روز گذشته به حساب آورد. سهم Evil Geniuses از این دیدار یک پیروزی و دو شکست بود که این تیم را به براکت پایینی فرستاد و تیم OG با این پیروزی خود را مدعی عنوان قهرمانی معرفی کرد.

The International 8

در روز چهارم مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 8 که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، سه دیدار در براکت پایینی برگزار می‌شود و در پایان این روز شاهد جدایی سه تیم دیگر از مسابقات خواهیم بود. زمان برگزاری دیدار‌های روز چهارم در ادامه قابل مشاهده است.

براکت پایینی
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Virtus.ProOpTic Gaming۲۱:۳۰
Team SecretVGJ.Storm۰۰:۳۰
Evil Geniusesبرنده دیدار اول۳:۳۰


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده