// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

بازی For Honor را هم‌اکنون به رایگان دانلود و برای همیشه آن را تجربه کنید

نسخه Starter Edition بازی For Honor هم‌اکنون در پلتفرم استیم به طور رایگان در دسترس است و در صورت دانلود می‌توانید آن را برای همیشه از آن خود کنید.

بازی For Honor: Starter Edition به طور کامل و رایگان روی استیم قابل دانلود است، اما «قابلیت دانلود رایگان» تنها برای چند روز در دسترس خواهد بود. گفتنی است که کاربران با دانلود کردن بازی می‌توانند برای همیشه آن را در اختیار داشته باشند و تجربه کنند و این مهلت رایگان تنها به تجربه بازی برای چند روز خلاصه نمی‌شود.

بازی For Honor با بازی‌های دیگری که در فروشگاه استیم وجود دارد کمی متفاوت است. بازی مذکور در سبک مبارزات تن به تن و آنلاین طراحی شده است که سه کلاس یا فرقه مختلف نظیر وایکینگ‌ها، شوالیه‌ها و سامورایی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. تمامی قهرمانان این بازی از روش مبارزه‌‌ و سیستم نبرد منحصربه‌فردی بهره‌مند هستند.

نسخه رایگان بازی For Honor در واقع Starter Edition‌ آن به شمار می‌رود که پیش‌تر با قیمت ۱۵ دلار در پلتفرم استیم به فروش می‌رسید و پس از گذشت فاز رایگان دوباره به این قیمت برمی‌گردد. نسخه رایگان شامل تمام محتویات پایه و اصلی بازی می‌شود. مراحل کمپین، حالت‌های چند نفره و نقشه‌ها در نسخه استارتر گنجانده شده است و در این میان، تنها تمامی قهرمانان بازی در دسترس نیستند. در عکس پایین می‌توانید تفاوت نسخه استارتر با استاندارد را مشاهده کنید.

for honor

بازی For Honor با ۱۲ کاراکتر قابل بازی منتشر شده است. گفتنی است که Starter Edition تنها شامل ۳ قهرمان از هر یک از فرقه‌ها می‌شود. به گفته سازندگان شما می‌توانید سه قهرمان «اضافی»‌ را نیز در این بازی انتخاب کنید. برخلاف نسخه کامل بازی، شما نمی‌توانید کاراکتر خود را با لباس‌ها و دیگر آیتم‌های ظاهری شخصی سازی کنید و برای رفع این محدودیت باید ۸ هزار Steel (پول داخل بازی) برای هر یک از قهرمانان خرج کنید.

پس از عرضه بازی، سازندگان تا به امروز ۶ قهرمان جدید به بازی اضافه‌ کرده‌اند. برای به دست آوردن این کاراکتر‌ها شما باید برای هر یک ۱۵ هزار پول داخل بازی خرج کنید. در آن سو بازیکنان می‌توانند با پرداخت پول واقعی از Steelها بیشتری در بازی بهره‌مند شوند. به گفته یوبی سافت کاربران برای کسب ۸ هزار Steel می‌توانند بین ۸ الی ۱۵ ساعت بازی را تجربه کنند و این مقدار اعتبار را کسب کنند.

نسخه Starter Edition بازی For Honor هم‌اکنون به طور رایگان در پلتفرم استیم در دسترس است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. گفتنی است که هنوز مشخص نشده است که این مدت زمان محدود در چه تاریخی به اتمام می‌رسد.

بازی For Honor در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده