نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

اطلاعات جدید بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ؛ از تایید This War of Mine تا انتشار Prison Architect

نینتندو در جریان یک رویداد نیندی غیر‌منتظره اطلاعاتی از بازی‌های مستقل جدید نینتندو سوییچ ارائه کرد. 

کمپانی نینتندو امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، یک رویداد نیندی غیر‌منتظره و اعلام‌نشده برگزار کرد و در آن، شاهد ارائه اطلاعاتی از چند بازی مستقل مخصوص نینتندو سوییچ بودیم. به طور دقیق‌تر، نینتندو یک سری بازی جدید برای سوییچ تایید کرد و در طرف مقابل تاریخ انتشار یک سری از بازی‌هایی را هم که قبلا معرفی شده بودند اعلام کرد و از همه جالب‌تر اینکه بازی مثل Prison Architect را هم از همین امروز روی این کنسول در دسترس قرار داد. در ادامه می‌توانید در قالب لیست اطلاعات ارائه‌شده در جریان این رویداد نیندی را بخوانید:

  • Night Call: این بازی یک اثر مرموز و جنایی است که شما را در نقش یک راننده تاکسی قرار خواهد داد که البته همزمان برای پلیس هم کار می‌کند. بازی توسط کمپانی Raw Fury منتشر خواهد شد و اوایل ۲۰۱۹ در دسترس قرار می‌گیرد.

  • Monster Boy and the Cursed Kingdom: این بازی که در تاریخ ۱۵ آبان منتشر خواهد شد، یک تجربه اکشن پلتفرمر کارتونی است که در آن بازیکنان می‌توانند به شکل چند حیوان مختلف تغییر‌شکل بدهند و بدین ترتیب با دشمنان مبارزه کنند. 

  • The Gardens Between: این بازی مستقل در تاریخ ۲۹ شهریور منتشر خواهد شد و یک بازی پازل است که شخصیت‌های اصلی آن، دو فرد نوجوان هستند. بازی همچنین یک سری المان‌های دستکاری زمان هم دارد.

  • Streets of Rogue: این بازی تویین استیک و Beat 'em Up که فعلا فقط برای پی‌سی منتشر شده است، شامل صحنه‌های اکشن و همچنین قسمت‌های مخفی‌کاری می‌شود و قرار است زمستان ۲۰۱۸ برای سوییچ هم منتشر شود. 

  • Bad North: این بازی استراتژیک همزمان که یک سری المان‌های روگ‌لایک هم دارد از همین امروز در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تجربه کنند.

بازی Moonlighter

  • Moonlighter: این بازی چندی پیش برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و گیمر را در نقش یک مغازه‌دار قرار می‌دهد که شب‌ها با ورود به سیاه‌چال دشمنان را از بین می‌برد و آیتم‌های مختلفی به‌دست می‌آورد و صبح هم این آیتم‌ها را برای فروش در فروشگاهش قرار می‌دهد. بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از پاییز امسال برای سوییچ منتشر شود. 

  • This War of Mine: این بازی تحسین‌شده اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و تا به امروز برای پلتفرم‌های مختلفی پورت شده است و حال، قرار است نوامبر (آبان-آذر) سال جاری برای سوییچ هم منتشر شود. 

  • Children of Morta: این بازی بسیار چشم‌نواز که در اصل توسط تیمی ایرانی ساخته شده است، اوایل ۲۰۱۹ برای سوییچ منتشر می‌شود.

  • Everspace: Stellar Edition: این بازی یک اثر شوتر فضایی با نبرد‌های سریع و هیجان‌انگیز است. نسخه Stellar شامل بازی اصلی و بسته الحاقی آن می‌شود و دسامبر امسال (آذر-دی) منتشر می‌شود. 

  • Baba is You: یک بازی پازل با محوریت گرامر و کلمات که پاییز امسال برای سوییچ منتشر خواهد شد.

  • Slay the Spire: این بازی نقش‌آفرینی روگ‌لایک که المان‌هایی از بازی‌های کارتی هم دارد، اوایل ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

  • Windjammers و Windjammers 2: نسخه اول سری Windjammers که در اصل یک بازی کلاسیک است، در تاریخ ۱ آبان برای سوییچ منتشر خواهد شد و دنباله آن هم که اخیرا معرفی شده است، اوایل ۲۰۱۹ برای این پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت.

terraria

  • Terraria: این بازی سندباکس قرار است در سال ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو منتشر شود. 

  • Prison Architect: این بازی یکی از آثار مستقل تحسین‌شده است که در آن، گیمر‌ها باید یک زندان بسازند و آن را اداره کنند. نسخه سوییچ بازی شامل نسخه اصلی و دو بسته الحاقی منتشر‌شده برای آن می‌شود و از امروز روی این پلتفرم در دسترس قرار دارد. همچنین حالت Escape این بازی هم قرار است به‌زودی طی همین تابستان برای سوییچ در دسترس قرار بگیرد. 

  • Morphies Law: این بازی شوتر سوم‌شخص هم که آخرین اثر تایید‌شده برای سوییچ بود، قرار است امشب در اروپا برای این کنسول منتشر شود و تا این لحظه زمان انتشار آن در آمریکا اعلام نشده است. این بازی المان‌های جذابی دارد و برای مثال به ازای هر تیر شما که به دشمن برخورد کند، اندازه وی کوچک خواهد شد و در طرف مقابل اندازه شما بزرگ‌تر!

به هر حال نینتندو نشان داده که همیشه برنامه‌های زیادی برای انتشار بازی‌های مستقل روی نینتندو سوییچ دارد و کماکان هم به این روند ادامه می‌دهد. نظرات خود را در مورد اطلاعات ارائه‌شده توسط نینتندو با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده