نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

Sega Ages روی نینتندو سوییچ شامل بازی‌هایی خواهد بود که پیشتر منتشر نشده‌اند

در مصاحبه‌‌ی خواندنی مجله‌ی Nintendo Dream با دو تن از مهم‌ترین افراد کادر پروژه‌ی Sega Ages، اطلاعات مهم و جالبی درباره‌ی این مجموعه عنوان شد.

پیش‌تر در ماه آوریل، شرکت سگا مجموعه‌ی Sega Ages را معرفی کرد. این مجموعه شامل بازی‌های کلاسیکی از کنسول‌های Genesis و Master System و چندین بازی دستگاه‌های آرکید است که به نینتندو سوییچ آورده می‌شود. مجله‌ی ژاپنی Nintendo Dream اخیرا مصاحبه‌ای را با ریکو کوداما، تهیه کننده‌ی اصلی Sega Ages و یوسوکه اوکوناری، ناظر پروژه، ترتیب داد و منتشر کرد. به لطف ترجمه‌ی وب سایت Nintendo Everything، اطلاعات جدید زیادی درباره‌ی این مجموعه در دست هواداران قرار گرفت. از مهم‌ترین اطلاعات منتشر شده، می‌توان به این مسئله اشاره کرد که خیلی از بازی‌های کلاسیک موجود در آن پیش از این منتشر نشده‌اند و این اولین باری است که پا به کنسولی دیگر می‌گذارند.

کوداما اذعان کرد:

ما برنامه داریم که هر ماه دو بازی جدید منتشر کنیم. ما به هنگام معرفی SEGA Ages، انتشار پنج بازی برای Nintendo Switch را رسما اعلام کردیم، اما هم‌اکنون پانزده بازی دیگر نیز در دست کار داریم.

وقتی که از کوداما سوالی درباره‌ی بازی‌هایی که بعد از انتشار رسمیشان دیگر در هیچ کنسول دیگری دیده نشده‌اند پرسیده شد، او پاسخ داد:

می‌توانید رویش حساب کنید. ما در حال برنامه‌‌ریزی برای بازی Thunder Force IV شرکت Technosoft و چند بازی دیگر هستیم.

در این مصاحبه به این مسئله که چگونه Sega Ages می‌تواند از سبک طراحی خاص Switch استفاده کند نیز اشاره شد. در این گفت‌وگو مثال نسخه‌ی آرکید بازی Gain Ground به میان آمد. بازیکنان این توانایی را خواهند داشت که درست مثل حالت اصلی، به صورت عمودی بازی کنند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده