// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی New Super Mario Bros. U احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

با توجه به شایعه‌های مطرح شده، بازی New Super Mario Bros. U احتمالا به‌همراه محتویاتی جدید برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی‌های Captain Toad: Treasure Track ،Mario Kart 8 Deluxe و Donkey Kong Country: Tropical Freeze نشان داده‌اند که نینتندو مشتاق است که بازی‌های Wii U را به کنسول جدیدش یعنی نینتندو سوییچ بیاورد. بنابر شایعه‌ها به‌نظر می‌آید که بازی Wii U بعدی که قرار است برای این کنسول منتشر شود، New Super Mario Bros. U خواهد بود.

طبق گزارش‌های سایت Comic Book، چند منبع مرتبط با نینتندو اشاره کرده‌اند که New Super Mario Bros. U احتمالا در سال جاری همراه با یک سری ویژگی‌هایی جدید برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 

به‌استناد منابع این سایت، نینتندو می‌خواهد بسته الحاقی New Super Luigi U  را به‌‌همراه نسخه سوییچ این بازی منتشر کند. در اصل، بازی اصلی و DLC آن به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ منتشر شدند و بعدا هم نینتندو این دو را در قالب یک پکیج و با تخفیف برای فروش در دسترس قرار داد. 

برخی از منابع Comic Book نیز بیان کردند که پورت سوییچ احتمالا با محتویات کاملا جدیدی منتشر خواهد شد. اما حتی اگر این شایعه‌ها درست باشند هم هنوز مشخص نیست که این محتویات جدید چه مواردی خواهند بود. 

این سایت همچنین گزارش می‌کند که این پورت شایعه شده ممکن است Super Mario Bros. U Deluxe نام‌گذاری شود. در گذشته هنگامی که Nintendo پسوند «Deluxe» را به پورت سوییچ Mario Kart 8 اضافه کرد، شخصیت‌های جدید، آیتم‌ها، وسایل نقلیه و حتی یک حالت کاملا جدید به بازی اضافه شدند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده