نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بررسی نتایج روز سوم مرحله گروهی The International 8

روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 نیز به پایان رسید و در این مطلب نگاهی به نتایج حاصل از این روز خواهیم داشت.

روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 نهایتا با برگزاری ۲۰ دیدار مهیج و نفس‌گیر پایان یافت و باری دیگر تغییرات گسترده‌ای را در جایگاه تیم‌ها در گروه‌های اول و دوم شاهد بودیم. تنها یک روز دیگر تا بسته شدن پرونده مرحله گروهی مسابقات زمان باقی مانده است و از آنجایی که در روز پایانی مرحله گروهی تنها چهار دیدار در گروه اول و هشت دیدار در گروه دوم برگزار می‌شود، تغییرات جایگاه تیم‌ها به حداقل می‌رسد. تا به حال تیم‌های Evil Geniuses ،Team Liquid و VGJ.Storm جواز حضور در براکت بالایی مرحله اصلی را کسب کرده‌اند و می‌توان انتظار داشت که در پایان روز چهارم تیم‌های Virtus.Pro و Team Secret از گروه اول و تیم‌های PSG.LGD و OG از گروه دوم به جمع آن‌ها ملحق شوند. همچنین با توجه به وضع فعلی تیم‌های هر گروه امکان کسب نتایج مشابه وجود دارد که در این صورت شاهد جدول Tiebreaker برای تعیین جایگاه تیم‌ها خواهیم بود.

The International 8

تیم OG که دو روز اول مرحله گروهی را با نتایج نامطلوبی به پایان برده بود، در روز سوم بازی‌های تماشایی و چشم‌گیری به نمایش گذاشت و در رده چهارم ایستاد

تیم Team Liquid را می‌توان بهترین تیم روز سوم گروه اول دانست؛ چرا که این تیم از تمام بازی‌های روز گذشته مقابل تیم‌های Mineski ،Winstrike Team و Evil Geniuses سربلند بیرون آمد و با مجموع یازده امتیاز صدر جدول گروه اول را از آن خود کرد. پس از آن‌ها تیم Evil Geniuses با مجموع یازده امتیاز دیده می‌شود که در دو روز ابتدایی مرحله گروهی صدرنشین جدول گروه اول بود. تیم PSG.LGD تا به اینجای کار ۹ پیروزی در ۱۴ بازی به دست آورده است و در جایگاه بعدی دیده می‌شود. تیم OG که دو روز اول مرحله گروهی را با نتایج نامطلوبی به پایان برده بود، در روز سوم بازی‌های تماشایی و چشم‌گیری به نمایش گذاشت و با پیروزی در ۸ بازی در رده چهارم ایستاد. تیم Fnatic در بازی‌های روز گذشته خود تنها دو پیروزی به دست آورد و با سه پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت. همچنین تیم‌های VGJ.Thunder ،Mineski و Invictus Gaming به ترتیب با شش، پنج و چهار امتیاز در رده‌های بعدی دیده می‌شوند. تیم Winstrike Team نیز بدترین نتایج حاصل از روز سوم را به نام خود ثبت کرد؛ به طوری که در شش بازی روز گذشته تنها یک پیروزی به دست آورد. این تیم فرصت اشتباه نخواهد داشت و اگر آخرین بازی روز چهارم مقابل تیم OG را واگذار کند، از ادامه‌ی رقابت‌ها باز خواهد ماند.

در گروه دوم باز هم شاهد صدرنشینی تیم VGJ.Storm هستیم که بسیار طوفانی مرحله گروهی را آغاز کرد و ۱۰ پیروزی در کارنامه دارد

در گروه دوم اما باز هم شاهد صدرنشینی تیم VGJ.Storm هستیم که بسیار طوفانی مرحله گروهی را آغاز کرد و در کارنامه آن‌ها ۱۰ پیروزی مشاهده می‌شود. تیم Virtus.Pro با کسب هشت پیروزی و چهار شکست در جایگاه دوم و تیم TnC Predator با هفت پیروزی و هفت شکست در جایگاه سوم قرار دارد. همچنین در این روز تیم Team Secret با یک پله صعود جایگاه بعدی را به نام خود ثبت کرد و در مقابل تیم Newbee با یک پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت. در رده‌های ششم تا هشتم گروه دوم تیم‌های paiN Gaming ،Team Serenity و Vici Gaming دیده می‌شوند که به صورت مشترک پنج امتیاز کسب کرده‌اند. در قعر جدول این گروه نیز تیم OpTic Gaming قرار دارد که در روز چهارم مرحله گروهی به مصاف paiN Gaming و Vici Gaming خواهد رفت و در صورت کسب نتایج ضعیف در این دیدارها از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف می‌شود و مرحله‌ی اصلی مسابقات را از دست خواهد داد.

The International 8

در روز چهارم و نهایی مرحله اصلی چهار دیدار میان تیم‌های گروه اول و هشت دیدار میان تیم‌های گروه دوم برگزار می‌شود و در این روز تیم‌ها باید تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در یکی از چهار جایگاه اول هر گروه به کار گیرند تا به براکت بالایی مرحله اصلی راه یابند و مسیر خود برای رسیدن به قهرمانی را هموار کنند. شما می‌توانید زمان برگزاری دیدارهای روز چهارم مرحله گروهی مسابقات The International 8 را در جدول‌های زیر مشاهده کنید.

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
OpTic GamingpaiN Gaming۲۰:۳۰
Virtus.ProVici Gaming۲۰:۳۰
TnC PredatorTeam Secret۲۰:۳۰
VGJ.StormTeam Serenity۲۰:۳۰

گروه اول
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
MineskiPSG.LGD۲۳:۰۰
FnaticEvil Geniuses۲۳:۰۰
VGJ.ThunderTeam Liquid۲۳:۰۰
Winstrike TeamOG۲۳:۰۰

گروه دوم
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Team SerenitypaiN Gaming۱:۳۰
OpTic GamingVici Gaming۱:۳۰
Team SecretNewbee۱:۳۰
VGJ.StormVirtus.Pro۱:۳۰

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده