نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ عرضه‌ی Kero Blaster برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

استودیو Pixel، سازنده‌ی بازی Cave Story، آخر این هفته بازی Kero Blaster را برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد.

بسیاری از سازندگان، با دیدن موفقیت بازی‌های مستقل روی کنسول نینتندو سوییچ،به عرضه بازی‌های خود روی این پلتفرم محبوب علاقه نشان دادند. حال در تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، شرکت Playism اعلام کرد که بازی Kero Blaster در تاریخ بیست و سوم آگوست (یک شهریور) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Kero Blaster یک بازی اکشن دو بعدی مستقل است که توسط استودیو Pixel، سازنده‌ی بازی محبوب Cave Story ساخته شده است. آمار نشان می‌دهند که بازی‌های مستقل فروش بسیار خوبی روی سوییچ داشته‌اند، پس شنیدن خبر پورت این بازی برای پلتفرم مذکور آ‌‌ن‌قدرها هم دور از ذهن نبود.

این بازی در حال حاضر برای پیش خرید در فروشگاه اینترنتی آمریکای شمالی نینتندو در دسترس است و در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) نیز برای پیش خرید در فروشگاه اینترنتی شعبه‌ی اروپای نینتندو در دسترس خواهد بود.

با وجود اینکه بازی Kero Blaster تا بیست و سوم آگوست به قیمت ۹.۹۹ دلار برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد، اما شما هم اکنون می‌توانید این بازی را برای پلی استیشن 4، کامپیوتر و iOS خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را در زیر تماشا کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده