// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر نسخه Overkill بازی Victor Vran منتشر شد

جدیدترین تریلر بازی Victor Vran: Overkill Edition با نام I am Victor، قهرمان بازی و بخش کوتاهی از مبارزاتش را به تصویر می‌کشد.

اگر از طرفداران بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی باشید، احتمالا نام بازی Victor Vran تا به حال به گوش‌تان خورده است. اثری که در سال ۲۰۱۵ از طریق قابلیت Early Access در استیم در اختیار گیمرهای کامپیوتر قرار گرفت و حدود یک سال پیش نیز برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و حالا استودیو سازنده تا ۱۷ روز دیگر قرار است نسخه‌ای ویژه از بازی خود را برای نینتندو سوییچ هم عرضه کند.

در بازی Victor Vran شما در نقش قهرمانی به نام ویکتور قرار خواهید گرفت که باید در برابر شیاطین مبارزه کنید و شهر زاگوراویا و ساکنانش را از شر این موجودات خطرناک و بی‌رحم نجات دهید. نکته جالب در مورد بازی این است که سازندگان سعی کرده‌اند از موسیقی‌های متال با اقتباس از گروه معروف موتورهد در اثر خود استفاده کنند که حال و هوای جالب و خاصی را به این بازی می‌بخشد. همچنین باید اشاره کنیم که نسخه نینتندو سوییچ بازی قرار است دو بسته الحاقی با نام‌های Motörhead: Through the Ages و Fractured Worlds را نیز علاوه بر محتویات اصلی، داشته باشد.

دانلود از آپارات

در بازی Victor Vran شما می‌توانید به لطف سلاح‌ها و جادوهای متنوع و لباس‌های مختلفی که فراهم شده است، کاراکتر و سبک بازی مخصوص به خود را داشته باشید. در جهان بازی شما این امکان را دارید که هم به‌صورت تک‌نفره به جنگ شیاطین بروید و یکی پس از دیگری آن‌ها را از میان بردارید و هم می‌توانید همراه با دوستان خود و بازیکنان دیگر برای آزادی شهر زاگوراویا از دست این موجودات شرور تلاش کنید.

بازی Victor Vran در تاریخ ۶ شهریور برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد و نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی آن هم‌اکنون در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده