نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Joggernauts با انتشار یک تریلر معرفی شد

Joggernauts یک بازی دو بعدی و چند نفره است که در آن باید با گذر از موانع رنگارنگ موجود، مراحل را به پایان برسانید.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو Graffiti Games و Space Mace، جدیدترین اثر خود که Joggernauts نام دارد را معرفی کردند. این بازی یک اثر دو تا چهار نفره است که در آن، کاربران باید با عبور از موانع مختلف، مراحل را به پایان برسانند. در ساخت Joggernauts که یک بازی auto-runner به حساب می‌آید، از بازی‌هایی مثل New Super Mario Bros، Bit.Trip Runner، Space Team و Bop It toy الهام گرفته شده است.

گیم‌پلی بازی خیلی سر راست است. شما در این بازی در نقش یک سری ورزشکار فضایی قرار می‌گیرید و باید مسابقات پیاده‌روی را جلوتر از رقیبان خود به پایان برسانید. مکانیک‌های موجود در روند بازی شما را به یاد آثاری همچون Ikaruga و Runbow خواهد انداخت؛ جایی که شما باید با توجه به رنگ مانع موجود بر سر راه، رنگ کاراکترتان را هم عوض کنید تا بتوانید به‌سلامت از موانع عبور کنید. تمامی بازیکنان از میزان جان یکسان برخوردار هستند و این موضوع، کار تیمی در بازی را بیش از پیش مهم و اساسی می‌کند.

همچنین یک حالت تک‌نفره هم در بازی در نظر گرفته شده که در آن، شما باید دو کاراکتر را به صورت هم‌زمان کنترل کنید.

این بازی در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۸، در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. هم چنین انتشار این بازی روی استیم هم توسط سازندگان تایید شده است.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده