نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

اولین تصاویر گیم پلی و اطلاعات داستانی بازی The Quiet Man منتشر شد

به‌تازگی کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر و اطلاعات تازه‌ای از بازی The Quiet Man را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

امروز کمپانی اسکوئر انیکس تصاویری جدید از تازه‌ترین بازی خود تحت عنوان The Quiet Man منتشر کرده است؛ اثری که چندی پیش در نمایشگاه E3 2018 معرفی شده بود. در تصاویر منتشر‌شده از محیط The Quiet Man می‌توان فضای داخلی بازی و چندین صحنه‌ی مبارزه‌ی جذاب را مشاهده کرد. همچنین دو تصویر دیگر که با استفاده از کلمات رمزی ساخته شده‌اند نکات جالبی از بازی را برای دوست‌داران آن نمایان می‌کنند.

متن تصاویر به پرنده‌ای مونث اشاره می‌کند که درون یک قفس گرفتار شده است؛ قفسی که توسط یک ببر نگهبانی می‌شود و یک پرنده‌ی ناشنوای دیگر در همان اطراف شاهد این وضعیت است. این‌گونه که به نظر می‌رسد، استعاره‌های به کار برده شده در این تصاویر ، نمایانگر سه شخصیت اصلی بازی هستند. از مشاهده‌ی دیگر تصاویر موجود نیز می‌توان دریافت که عنصر زیر نظر گرفتن شخصیت‌ اصلی توسط دشمنی ناشناس و القای پیام‌های تهدیدآمیز نیز جزئی جدایی‌ناپذیر از داستان بازی خواهد بود؛ عنصری که به خوبی با استعاره‌ی پرنده‌ی درون قفس و توهم آزادی او هم‌خوانی دارد.

the quiet man

 دیگر اطلاعات منتشر‌شده توسط کمپانی Square Enix مربوط به اسامی شخصیت‌های بازی می‌شود. کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام دین (Dane)، پرنده ی مونث شخصی به نام لالا (Lala) است. مرد ماسک پوش نیز تنها با نام ماسک (Mask) شناخته می‌شود. مردی که در تصویر با یک کت بارانی مشاهده می‌کنید شخصی به نام ستوان اش (Lieutnant Ash) است. نفر بعدی که کت و شلوار و کراوات پوشیده است فردی به نام تی (Taye) است و دو گنگستر اشخاصی با نام‌های مارسلو و پیتر (Marcelo & Peter) هستند.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی اعلام نشده است اما بنابر اطلاعات منتشر شده، بازی The Quiet Man روی پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تصاویر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده