نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

از امروز بازی The Elder Scrolls Online را برای مدت محدود به رایگان تجربه کنید

بازیکنان از امروز می‌توانند به صورت رایگان به تجربه بازی The Elder Scrolls Online بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان از امروز می‌توانند برای مدت محدود بازی آنلاین نقش‌آفرینی The Elder Scrolls Online کمپانی بتسدا را به صورت رایگان تجربه کنند.

بر اساس اعلام کمپانی بتسدا، بازی The Elder Scrolls Online از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه پنج‌شنبه ۱۸ مرداد (۹ آگوست) برای دانلود در دسترس تمام کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و مک قرار می‌گیرد. نسخه رایگان بازی شامل بازی پایه و منطقه واردن‌فِل که در بسته گسترش‌دهنده Morrowind معرفی شد، خواهد بود. همچنین کسانی که در حال حاضر بازی The Elder Scrolls Online را در اختیار دارند، تا زمانی که مهلت تجربه نسخه رایگان بازی در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه ۲۴ مرداد (۱۵ آگوست) پایان یابد، می‌توانند به منطقه واردن‌فِل دسترسی داشته باشند.

این نسخه رایگان در طول رویداد QuakeCon سالانه کمپانی بتسدا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد؛ رویدادی که بتسدا در آن به نمایش بازی‌های فعلی و آتی کمپانی، تورنمنت‌ها و موارد دیگر می‌پردازد. همچنین نسخه Complete Collection بازی The Elder Scrolls Online، بسته گسترش‌دهنده Summerset که اخیرا شاهد انتشارش بودیم و برخی بسته‌های مربوط به بازی را تا ۲۲ مرداد (۱۳ آگوست) می‌توان در تمام پلتفرم‌ها با تخفیف خریداری کرد، در حالی که خود بازی The Elder Scrolls Online تا ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) با تخفیف ۵۰ درصدی همراه است.

رویداد QuakeCon 2018 در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مرداد (۹ تا ۱۲ آگوست) برگزار می‌شود و در این رویداد شاهد رونمایی کامل از بازی Doom Eternal و انتشار اطلاعات بیشتری از بازی چندنفره آنلاین Fallout 76 خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده