نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی های Child Of Light و Valiant Hearts به نینتندو سوییچ راه می‌یابند

کمپانی یوبیسافت از انتشار بازی Child Of Light و بازی Valiant Hearts: The Great War در سال جاری برای نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که بازی Child of Light و بازی Valiant Hearts: The Great War سال‌ها پس از عرضه اولیه، در سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهند شد. کمپانی Ubisoft در پست جدیدی در صفحه یوبیسافت نیوز اظهار داشت:

دو بازی ماجراجویی نقاشی شده با دست ساخته یوبیسافت مونترال و یوبیسافت مون‌پلیه در تاریخ نوزدهم مهرماه (۱۱ اکتبر) و هفدهم آبان‌ماه (۸ نوامبر) به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابند.

Valiant Hearts: The Great War

به طور دقیق در تاریخ ۱۹ مهرماه شاهد انتشار بازی Child of Light و در تاریخ ۱۷ آبان‌ شاهد انتشار بازی Valiant Hearts: The Great War خواهیم بود. هر دو نسخه دارای چندین ویژگی منحصربه‌فرد نینتندو سوییچ خواهند بود که از میان آن‌ها می‌توان به وجود بخش چندنفره در بازی Child of Light و وجود قابلیت تمام لمسی در بازی Valiant Hearts اشاره کرد. همچنین نسخه نینتندو سوییچ بازی Valiant Hearts همراه با کامیک تعاملی Valiant Hearts: Dogs of War منتشر خواهد شد.

اگر درباره این بازی‌ها اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Child of Light اثری ساید-اسکرولینگ و پلتفرمر نقش‌آفرینی با مبارزات مبتنی بر نوبت است که در دنیایی فانتزی که از افسانه‌های دوران کودکی الهام گرفته شده است، جریان دارد. در مقابل، بازی Valiant Hearts: The Great War اثری معمایی پلتفرمر با الهام از نامه‌های نوشته شده در جنگ جهانی اول است که شما می‌توانید معرفی این بازی را از اینجا مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده