نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

بازی Super Smash Bros. Ultimate قرار است ۱۰۳ زمین مبارزه داشته باشد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، اعلام شد که بازی Super Smash Bros. Ultimate قرار است ۱۰۳ میدان مبارزه داشته باشد. 

Super Smash Bros. Ultimate یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ است که ۱۶ آذر منتشر خواهد شد. نینتندو همان‌طور که قبلا اعلام کرده بود، امروز یک نینتندو دایرکت با محوریت این بازی برگزار و در آن، از اطلاعات جدید بازی رونمایی کرد. این شرکت کاراکتر‌های جدیدی برای Super Smash Bros. Ultimate معرفی کرد که شامل شخصیت‌هایی مثل سایمون بلمونت می‌شوند. علاوه بر این، شرکت ژاپنی اطلاعاتی هم از زمین‌های مبارزه بازی به اشتراک گذاشته است. 

به گفته ماساهیرو ساکورای، بازی Super Smash Bros. Ultimate قرار است در مجموع ۱۰۳ زمین مبارزه داشته باشد. این رقم بدین معنی است که Super Smash Bros. Ultimate، بیش‌ترین تعداد میدان مبارزه را در بین بازی‌های این سری خواهد داشت. پیش از این، نسخه Super Smash Bros کنسول Wii U با داشتن چیزی در حدود ۵۰ زمین مبارزه (با در نظر گرفتن زمین‌های اضافه‌شده از طریق DLC) بیش‌ترین تعداد میدان مبارزه در سری را داشت که Super Smash Bros. Ultimate تقریبا این تعداد را دو برابر کرده است. همچنین این را در نظر داشته باشید که میدان‌های موجود در بازی حالت‌های Omega و Battlefield هم دارند و با در نظر گرفتن این حالت‌ها، تعداد کلی زمین‌های مبارزه بازی به چیزی بیش‌تر از ۳۰۰ عدد می‌رسد!

ساکورای همچنین یک میدان مبارزه جدید هم برای بازی معرفی کرد که بر اساس مرحله New Donk City از بازی Super Mario Odyssey ساخته شده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده