نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۰

شخصیت‌های جدید Super Smash Bros. Ultimate معرفی شدند؛ از سایمون بلمونت تا King K. Rool

کمپانی نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت، شخصیت‌های جدیدی برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی کرد. 

نینتندو دایرکت مرتبط با بازی Super Smash Bros. Ultimate امروز برگزار شد و نینتندو در جریان آن، اطلاعات مختلفی از این بازی به اشتراک گذاشت. یکی از مهم‌ترین اطلاعات ارائه‌شده، مربوط به شخصیت‌هایی است که قرار است در این بازی حضور داشته باشند و امروز معرفی شده‌اند. این شخصیت‌ها، همگی چهره‌هایی آشنا هستند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم. 

اولین شخصیت تایید‌شده برای بازی، سایمون بلمونت از سری مشهور Castlevania و شخصیت دوم هم King K. Rool از بازی Donkey Kong Country است. همچنین نینتندو تعدادی شخصیت Echo هم معرفی کرده است؛ کاراکتر‌هایی که از نظر حرکات شبیه به شخصیت اصلی هستند ولی ظاهر متفاوتی دارند. بر این اساس ریچر بلمونت به عنوان شخصیت اکوی سایمون بلمونت، دارک ساموس به عنوان شخصیت اکوی ساموس و کروم هم به عنوان شخصیت اکوی روی معرفی شده‌اند. 

نینتندو همچنین اعلام کرده که علاوه بر سایمون و ریچر بلمونت، محتویات دیگری هم از سری کسلوانیا در این بازی وجود خواهند داشت؛ به طوریکه قلعه دراکولا به عنوان یک زمین مبارزه در این بازی در دسترس خواهد بود و شخصیت آلوکارد نسخه Symphony of the Night هم قرار است به عنوان یک Assist Trophy در بازی حضور داشته باشد. برای افرادی که پیش‌تر این سری را تجربه نکرده‌اند، Assist Trophy‌ها آیتم‌هایی هستند که در زمان استفاده از آن‌ها، یک شخصیت یا نیروی کمکی در مبارزه به کمک بازیکن می‌آید و ضرباتی به حریف وارد می‌کند. 

بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۶ آذر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده