نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

یک یوتیوبر تنها با استفاده از اصوات نینتندو سوییچ، آهنگی جذاب خلق کرد

یک یوتیوبر با نام ریگان برک تنها با استفاده از اصوات سیستم عامل نینتندو سوییچ موفق به ساخت آهنگی جذاب شد.

وقت آن رسیده است که کیت پیانو نینتندو لبو را فراموش کنید، زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوتیوبری تنها با استفاده از اصوات کنسول نینتندو سوییچ موسیقی جالبی خلق کرده است. یوتیوبر ریگان برک برای ساخت چنین موسیقی بی‌عیب‌ونقصی تنها از یک سینتی سایزر تینیج انجینیرینگ مدل OP-1 و اصوات سیستم عامل نینتندو سوییچ استفاده کرده است.

ریگان این کار را با نمونه‌گیری از صداهای نینتندو سوییچ به وسیله سینتی سایزر OP-1 که یک سینتی سایزر انعطاف‌پذیر و خوش‌ساخت برای ساخت موسیقی‌ها به حساب می‌آید، و دستکاری این اصوات انجام داده است که ماحصل آن خلق آهنگ عجیب‌وغریب و البته شادی بود که می‌توانید این مراحل را در ویدیویی که در انتهای مطلب وجود دارد، مشاهده کنید.

از آنجایی که سیستم عامل نینتندو سوییچ دارای مجموعه‌ای از اصوات دلپذیر و دارای ملودی است، بنابراین ساخت موسیقی با استفاده از آن‌ها دور از ذهن نبود و تنها بحث زمان بود که شخص خلاقی نظیر ریگان از آن‌ها برای ساخت یک قطعه هنری تازه استفاده کند. البته این اولین باری نیست که یوتیوبری از سینتی سایزر مدل OP-1 برای نمونه‌گیری از صداهای نینتندو سوییچ استفاده می‌کند، چرا که اوایل امسال براندون گورا نیز از همین سینتی سایزر برای نمونه‌گیری از موسیقی متن بازی Celeste استفاده کرد و موفق به ساخت یک موسیقی زیبا و فراموش نشدنی شد.

شما می‌توانید موسیقی خلق شده به وسیله ریگان برک را در ویدیوی زیر بررسی کنید. اگر به فرآیند نمونه‌گیری اصوات علاقه‌مند هستید، می‌توانید از اول به تماشای ویدیو بپردازید و برای شنیدن محصول نهایی می‌توانید به دقیقه ۷:۳۰ این ویدیو بروید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده