نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر جدید بازی Team Sonic Racing به نمایش گیم پلی و توانایی‌های تیمی می‌پردازد

استودیو Sumo Digital تریلر جدیدی از بازی Team Sonic Racing منتشر کرد که توانایی‌های مختلفی را که اعضای تیم می‌توانند در طول بازی از آن‌ها استفاده کنند، به نمایش در می‌آورد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Team Sonic Racing باقی نمانده است و به این خاطر همچنان شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی مسابقه‌ای هستیم. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Sumo Digital (سومو دیجیتال) و کمپانی Sega (سگا) تریلر جدیدی را از بازی Team Sonic Racing منتشر کرده‌اند که ویژگی‌های گیم‌پلی متنوع بازی را به نمایش در می‌آورد.

هنگام ورود به یک مسابقه، بازیکنان به تیم‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند و اگر به خوبی با یکدیگر همکاری کنند، می‌توانند از برخی از توانایی‌های خاص بهره گیرند. اولین توانایی Skimboost نام دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد یک افزاینده سرعت در اختیار هم‌تیمی‌هایی که عملکرد خوبی ندارند، قرار دهند که این عمل پس از پشت سر گذاشتن آن‌ها صورت می‌گیرد. بازیکنان همچنین می‌توانند پشت سر هم‌تیمی‌ها حرکت کنند تا افزاینده سرعت Slingshot را دریافت و آن‌ها را به جلو پرتاب کنند.

بازیکنان می‌توانند یکی از اعضای برجسته تیم حریف را به منظور دریافت یک افزاینده سرعت جزئی مورد حمله قرار دهند که با نام Rival Takedown شناخته می‌شود. در کنار تمام این موارد، اعضای تیم می‌توانند از گزینه Item Box Transfer برای به اشتراک گذاشتن حلقه‌هایی که در طول مسیر به دست آورده‌اند، استفاده کنند. در نهایت بازیکنان می‌توانند مقدار Team Ultimate را پر کنند تا بتوانند از Team Ultimate به منظور کمک قابل ملاحضه به آن‌ها در مسابقه بهره گیرند.

بازی Team Sonic Racing در زمستان سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Team Sonic Racing را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده