نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse مشخص شد

استودیو رولوشن سافتور از انتشار بازی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse در ماه آینده برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Revolution Software (رولوشن سافتور) و کمپانی Ravenscourt (ریونزکورت) اعلام کردند که بازی ماجراجویی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse در تاریخ سی شهریورماه (۲۱ سپتامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

پس از بازی Broken Sword: The Shadow of the Templars – Director’s Cut که در سال ۲۰۰۹ در دسترس بازیکنان نینتندو DS و نینتندو Wii قرار گرفت، این اولین باری است که شاهد انتشار یک نسخه از مجموعه بازی‌های Broken Sword برای کنسول‌های نینتندو هستیم. به گفته توسعه‌دهندگان، نسخه نینتندو سوییچ بازی ۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد، اما دارای فیلم‌های ویژه از پشت پرده بازی و رابط کاربری کاملا بازسازی شده خواهد بود.

کلیپ‌های پشت صحنه تازه بازی Broken Sword 5 با پیش‌روی بازیکنان در بازی آزاد خواهند شد و در کنار نمایش مصاحبه‌های کاملا جدیدی که با توسعه‌دهندگان صورت گرفته است، نگاهی اجمالی به روند توسعه بازی خواهند داشت. در ضمن رابط کاربری بازسازی شده به خوبی با نینتندو سوییچ سازگاری دارد و امکان تجربه بازی با جوی‌کان‌ها و صفحه نمایش لمسی را برای بازیکنان فراهم می‌آورد.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse اثری ماجراجویی است و داستان وکیل جورج استوبارت و روزنامه‌نگار نیکو کولارد را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا توطئه‌ای که به چندین قتل در پاریس مرتبط است، شناسایی کنند. چارلز سیسیل، بنیانگذار و مدیرعامل استودیو رولوشن سافتور درباره انتشار بازی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse برای کنسول هیبریدی نینتندو گفت:

کنسول نینتندو سوییچ به طور شگفت‌انگیزی قابل دسترس است و تجربه‌ای ایده‌آل از بازی‌های قابل حمل را ارائه می‌دهد. ما مصمم بودیم که از سخت‌افزار نوآورانه نینتندو برای ارائه محتوای منحصربه‌فرد استفاده کنیم. این کنسول واقعا راه ایده‌آلی برای تجربه بازی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse است.

بازی Broken Sword 5 – The Serpent’s Curse در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، اندروید، iOS، لینوکس، مک و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید تصاویر نسخه نینتندو سوییچ بازی را به همراه تریلر جدید آن در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده