نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

عرضه نینتندو سوییچ در بازار به ۱۹.۶۷ میلیون دستگاه رسید

به‌تازگی کمپانی Nintendo، اطلاعات دقیق و تازه‌ای در مورد آمار عرضه‌ی دستگاه‌های خود به بازار در سه‌ ماهه‌ی منتهی به ۳۰ ژوئن را در اختیار عموم قرار داده است.

امروز کمپانی نینتندو فهرستی از اطلاعات مالی خود در سه‌ ماهه‌ی یک آوریل (۱۲ فروردین) تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر) سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد و در همین راستا، اطلاعاتی دقیق از میزان عرضه‌‌ی کنسول‌های نینتندو سوییچ و 3DS به بازار را در اختیار عموم قرار داد.

nintendo

بر اساس این آمار، فروش کلی کنسول Switch (از ابتدای عرضه تا تاریخ ۳۱ مارس / ۱۱ فروردین) به رقم ۱۹.۶۷ میلیون دستگاه رسیده است و همزمان حدود ۷۲.۸۹ میلیون دستگاه از خانواده‌ی 3DS (شامل 2DS و 2DS XL) برای فروش به بازار‌های جهانی عرضه شده است. علاوه بر این و همان‌طور که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده است، لیست منتشر‌شده تنها به آمار فروش دستگاه‌ها بسنده نکرده و اطلاعاتی در مورد فروش نرم‌افزاری (بازی‌های) این پلتفرم‌ها را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

آمار‌های منتشر شده نشان می‌دهند که در طول سه‌ماهه ابتدای آوریل تا اواخر ژوئن، حدود ۱.۸۸ میلیون دستگاه سوییچ به بازار عرضه شده است؛ رقمی که به‌مراتب کمتر از عرضه‌ی ۳.۲ میلیونی کنسول پلی استیشن 4 به بازار در تاریخ مشابه است. البته لازم به ذکر است که در طول ماه‌های ژانویه تا مارس، کنسول سوییچ با اختلاف ۴۳۰ هزار دستگاه از رقیب خود پیشی گرفته بود و از این نظر، همواره رقابتی تنگاتنگ میان این دو کمپانی بزرگ در جریان بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار کنسول های بازی با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده