نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

تاریخ انتشار بازی پلتفرمر Planet Alpha مشخص شد

استودیو Team17 تاریخ عرضه‌ی بازی پلتفرمر معمایی Planet Alpha را برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر اعلام کرد.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های Team17 در سال ۲۰۱۸، بازی Planet Alpha است که در سبک پلتفرمر ساخته شده است و فضایی بسیار زیبا و عجیب دارد. حال این استودیو به تازگی اعلام کرد که Planet Alpha در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4،‌ نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

Planet Alpha یک بازی پلتفرم معمایی است که شما را به دنیایی رنگارنگ می‌برد. گرافیک بازی سبک طراحی منحصر به فرد خود را دارد و بسیار چشم نواز است. این بازی در کنار کنترل‌های به خصوصی که همگان از این دست بازی‌های پلتفرمر انتظار دارند، توانایی تغییر دادن زمان را در برخی بخش‌های مخصوص بازی به بازیکن می‌دهد و حول آن معماهای جذابی را بر سر راه آنان قرار می‌دهد.

پروسه‌ی ساخت Planet Alpha در حقیقت از پنج سال پیش، وقتی که آدریان لازار هنوز در استودیو IO Interactive مشغول کار روی بازی‌هایی همچون Hitman: Absolution و Kane & Lynch 2: Dog Days بود، شروع شد و نهایتا در کمتر از یک ماه دیگر به ثمر خواهد نشست. همچنین تریلری هم از بازی منتشر شد که بیشتر روی دشمنانی که در طی سفرتان در دنیای بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد تمرکز دارد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا تماشا کنید.

دریافت ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده