نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Forza Horizon 4 رانندگی در فصل بهار را نمایش می‌دهد

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از روند بازی Forza Horizon 4، رانندگی در فصل بهار به تصویر کشیده شده است.

کمپانی مایکروسافت و استودیو پلی‌ گراند گیمز، به ترتیب ناشر و سازنده‌ی بازی موردانتظار Forza Horizon 4، امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی یک ویدیو بلند دیگر از این بازی منتشر کردند. این ویدیو جدید و یک ساعته، ویژگی‌ها و مواردی را که قرار است در فصل بهار این بازی ببینیم نمایش می‌دهد. بخش چند نفره آنلاین و ساندترک‌های موجود در بازی از دیگر مواردی هستند که با دیدن این ویدیو با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

مهم‌ترین بخش ویدیو، رونمایی از شهر ادینبورگ در بازی بود. سازندگان با دقت بسیار بالایی این شهر را طراحی کرده‌اند، به طوری که می‌توانید به اماکن بسیار معروف آن مثل iconic hill و Arthur’s Seat بروید و با دیگر بازیکنان رقابت کنید. ادینبورگ در دو قسمت روز و شب در این ویدیو نمایش داده شده و طراحی شگفت‌انگیز آن، هوش از سرتان خواهد برد.

با تایید رالف فولتون، کارگردان بازی، شهر لندن در فورتزا هورایزن 4 طراحی نشده است؛ از نظر او لندن یک شهر بسیار بزرگ و خاص است که هر قسمتش طراحی و معماری خاص خود را دارد و طراحی یک شهر این‌چنینی، وقت تیم سازنده‌ی بازی را می‌گرفت و آن‌ها نمی‌توانستند دیگر بخش‌های بازی را کامل کنند. وی در ادامه گفت آن‌ها برای اینکه بتوانند لندن را به بهترین شکل ممکن و آنطور که انتظار می‌رود طراحی کنند، باید به اندازه‌ی ساخت یک بازی کامل، روی طراحی‌اش وقت می‌گذاشتند.

از سوی دیگر اما ادینبورگ، شهری به مراتب کوچک‌تر از لندن است و در زیبایی چیزی از پایتخت انگلستان کم ندارد؛ از نظر فولتون، ادینبورگ به خوبی روی روند بازی تاثیر می‌گذارد.

در ادامه به روش‌های پول درآوردن در بازی اشاره شد؛ به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند با استفاده از قسمت World’s Fastest Rentals، خودروهای خود را به دیگران اجاره بدهند و از این طریق پول به جیب بزنند.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده