نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy برای پنجمین هفته متوالی

در هفته منتهی به ۶ مرداد، Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy باز هم در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy دقیقا مثل چهار هفته گذشته، این هفته را هم در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان پشت سر گذاشت. این بازی پس از انتشار روی ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ، شرایط خیلی خوبی را از حیث فروش تجربه می‌کند و البته، عدم انتشار بازی‌های خیلی بزرگ در هفته‌های گذشته هم مزید بر علت شده تا این محصول اکتیویژن یکه‌تاز صدر جدول فروش هفتگی انگلستان باشد. 

اما درست مثل رتبه نخست جدول، رتبه دوم هم در مقایسه با هفته گذشته تغییری نداشته و Lego The Incredibles کماکان در این جایگاه قرار دارد. با این حال از رتبه سوم، شاهد تغییرات نسبتا زیادی در جدول هستیم و در حالی که هفته گذشته به لطف فروش ویژه بازی‌های مایکروسافت آثاری چون Sea of Thieves ،Minecraft: Xbox Edition و Forza Horizon 3 وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شده بودند، این هفته شاهد خارج شدن این بازی‌ها از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته هستیم و همین مساله تغییراتی را در جدول پدید آورده است. در رتبه سوم این هفته، بازی The Crew 2 را داریم که با پنج پله صعود، در این رتبه قرار گرفته است. 

رتبه چهارم جدول این هفته هم در اختیار بازی God of War است که صعودی سه پله‌ای را تجربه کرده است و در رتبه پنجم هم Mario Kart 8 Deluxe با پنج پله صعود نسبت به هفته قبل قرار دارد. یکی از بازی‌هایی که این هفته صعود خوبی را تجربه کرده و دوباره وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شده است، Call of Duty: WWII است. این بازی هفته پیش در رتبه ۱۱ قرار داشت که با پنج پله صعود این هفته در رتبه شِشُم دیده می‌شود. اما در رتبه هفتم، به بازی Grand Theft Auto V می‌رسیم؛ بازی‌ای که چند هفته‌ای شاهد خارج شدن آن از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بودیم و کم کم داشتیم به این باور می‌رسیدیم که عمر این بازی در جمع این بازی‌ها به پایان رسیده است. با این حال GTA V این هفته دوباره با صعود عالی ۱۱ پله‌ای، در رتبه هفتم قرار گرفته و به این جمع برگشته است. Sonic Mania Plus که نمره‌هایی بسیار عالی را هم از منتقدین دریافت کرده است، این هفته سه پله سقوط کرد و در رتبه هشتم قرار گرفت. 

در نهایت، رتبه‌های نهم و دهم جدول این هفته هم در اختیار بازی‌های Jurassic World: Evolution و Mario Tennis Aces هستند که به ترتیب پنج و سه پله صعود داشته‌اند. 

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۶ مرداد مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

پنجمین صدرنشینی متوالی
۲۲

Lego The Incredibles

۳۸

The Crew 2

-
۴۷

God of War

-
۵۱۰

Mario Kart 8 Deluxe

-
۶۱۱

Call of Duty: WWII

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۱۸

Grand Theft Auto V

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۵

Sonic Mania Plus

-
۹۱۴

Jurassic World: Evolution

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۳

Mario Tennis Aces

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده