// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳

فصل 7 بازی For Honor به‌ زودی آغاز می‌شود

کمپانی Ubisoft تاریخ انتشار فصل 7 بازی For Honor را که با نام Storm and Fury شناخته می‌شود، برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر مشخص کرد.

فصل هفتم بازی For Honor که با نام Storm and Fury معرفی شده است در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. محتوای یاد شده شامل نقشه جدید، Heroهای آپدیت شده (Warden و Valkyrie)، سیستم Ranking آپدیت شده و غیره می‌شود.

در مورد جزئيات فصل هفتم بازی فور آنر باید بدانید که جدیدترین نقشه این بازی با نام Secluded Keep رونمایی شده است که حالت‌هایی همچون تریبیوت، اسکرمیش، الیمینیشن،‌ براول و دوئل در آن قابل تجربه خواهد بود.

همانند همیشه سازندگان در آپدیت بعدی قصد دارند که با تغییر قدرت قهرمانان به متعادل‌سازی بازی بپردازند. در این راستا سازندگان این بار به سراغ دو کاراکتر Warden و Valkyrie رفته‌اند که به گفته آنها «تنوع و کارایی» بخشی از حرکات آنها با بهبود روبه‌رو شده است.

For Honor

تیم توسعه‌دهنده با توجه به تغییرات یاد شده برای قهرمانان بازی، فاز آزمایشی جدیدی برای هیرو‌ها که این دوره را با نام Hero Trial نیز می‌شناسیم، در نظر گرفته است. علاقه‌مندان از تاریخ ۲ الی ۹ آگوست (۱۱ الی ۱۸ مرداد ماه) می‌توانند به این بخش مراجعه کنند و قهرمانانی را که در اختیار ندارند در معرض آزمایش قرار دهند. گفتنی است که کاربران در این بخش می‌توانند قهرمان مورد نظر خود را با تخفیف خریداری کنند. در مورد تخفیف‌های این فصل همچنین می‌توان به ۳۰ درصد کاهش قیمت برای تمامی لباس‌های جنگی اشاره کرد.

اضافه شدن درجه‌های جدید در سیستم Ranking بازی For Honor یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آپدیت جدید به شمار می‌رود. دو سطح جدید Master و Grand Master برای بازیکنان حرفه‌ای و کارکشته فور آنر در نظر گرفته شده است که بتوانند امتیازات خود را دو سطح بیشتر افزایش دهند. یوبیسافت در مورد رنک‌های جدید نوشت که کاربران می‌توانند بدون ملحق شدن به بخش Tournaments از حالت Ranked Duel برای کسب امتیاز استفاده کنند. در آن سو Tournamentsها به جای اینکه در تاریخ‌های مختلف انجام شود بیشتر سعی بر این است که در انتهای هفته برگزار شود.

فصل هفت بازی For Honor رفته رفته گسترش پیدا می‌کند؛ به طوری که جدیدترین بسته الحاقی این بازی یعنی Marching Fire که در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی شد، قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) به دست کاربران برسد. فرقه جدید Wu Lin به همراه چهار جنگجوی آن، حالت Breach چهار نفر در مقابل چهار نفر، بخش PvE و غیره ضمیمه این بسته الحاقی شده است.

For Honor

اگر از کاربران Xbox One هستید و اشتراک Xbox Live Gold را نیز در اختیار دارید می‌توانید از تاریخ ۱۶ آگوست الی ۱۵ سپتامبر (۲۵ مرداد الی ۲۴ شهریور) بازی For Honor را به رایگان دانلود و تجربه کنید. 

بازی For Honor هم‌اکنون برای Xbox One ،PS4 و کامپیوتر در دسترس است و در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده