نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی Guacamelee 2 اعلام شد

سازندگان Guacamelee 2، با انتشار تریلری تاریخ انتشار این بازی دوبعدی را اعلام کردند. 

Guacamelee 2 دنباله نسخه اول این بازی و یک اثر در سبک مترویدونیا است که در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که در تاریخ ۲۱ آگوست برای پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی منتشر خواهد شد. به همین مناسبت یک تریلر جدید هم از بازی منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Guacamelee 2 دقیقا پس از وقایع نسخه اول آغاز خواهد شد؛ جایی که luchador Juan Aguacate تصمیم گرفته از ماجراجویی‌هایش بازنشست شود و به سراغ یک زندگی آرام برود. با این حال ظهور یک تهدید جدید، باعث می‌شود تا وی مجبور شود که دوباره ماسک luchador را به صورت بزند و به لطف قدرت‌هایی که این ماسک به وی می‌دهد، دوباره به نبرد با این تهدید برود. 

دقیقا مثل نسخه اول، Guacamelee 2 هم از حالت Co-Op چهارنفره محلی پشتیبانی خواهد کرد و در بازی، به انواع و اقسام قابلیت‌ها دسترسی خواهید داشت که همین مساله، عمق خاصی به Guacamelee 2 خواهد بخشید و تنوع استراتژی‌ها را در آن بالا خواهد برد. همچنین بازی قرار است از سبک گرافیکی و موسیقی نسخه اول هم پیروی کند و علاوه بر آن، شاهد حضور چهره‌های آشنایی از نسخه اول در این بازی خواهیم بود که برخی دوست و برخی دشمن شما هستند. 

اما با وجود این شباهت‌ها به نسخه اول، Guacamelee 2 قرار است پیشرفت‌هایی هم در مقایسه با نسخه قبلی داشته باشد. برای مثال تعداد دشمنان بازی دقیقا دو برابر نسخه قبلی است و همچنین شاهد باس‌های متنوع‌تر و بیش‌تری در این نسخه خواهیم بود. بازی Guacamelee 2 فعلا فقط برای کامپیوتر و PS4 تایید شده است و شاید در آینده شاهد انتشار آن روی پلتفرم‌های دیگر هم باشیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده