// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

آپدیت Special Operations 2 بازی Ghost Recon Wildlands معرفی شد

کمپانی یوبیسافت آپدیت Special Operations 2 بازی Ghost Recon Wildlands را معرفی کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Ghost Recon Wildlands، به‌روزرسانی رایگان Special Operations 2 این بازی را برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرفی کرد. این آپدیت رایگان در تاریخ دو مرداد ماه (۲۴ جولای) منتشر می‌شود؛ اما ابتدا کاربرانی به محتویات آپدیت Special Operations 2 دسترسی دارند که سیزن‌پس سال دوم بازی را خریداری کرده باشند. در ادامه ذکر شده است که محتویات آپدیت مورد نظر در تاریخ ۹ مرداد ماه (۳۱ جولای) در دسترس سایر کاربران قرار می‌گیرد.

در جریان آپدیت Special Operations 2، دو حالت جدید به بازی اضافه می‌شود که اولین حالت، Ghost Mode نام دارد. در این حالت PvE قرار است مهارت‌ها و توانایی‌های بازیکنان مورد آزمایش قرار بگیرد. در اینجا شما ماموریت دارید تا کارتل سانتا بلانکا را از پای درآورید اما یک سری محدودیت برای‌تان در نظر گرفته شده است. برای مثال نوع ریلود کردن اسلحه حالت واقع‌گرایانه‌تری دارد و تعداد سلاح‌های کمتری را می‌توانید با خود حمل کنید. همچنین Friendly Fire نیز در Ghost Mode فعال است.

در کنار حالت PvE بازی Ghost Recon Wildlands، دو کلاس جدید نیز به حالت Ghost War اضافه می‌شود. دو نقشه جدید نیز به این حالت PvP اضافه خواهد شد. در ادامه برای مشاهده جزئیات کامل به‌روزرسانی Special Operations 2 می‌توانید به منبع خبری مراجعه کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد آپدیت‌ها و محتویات بازی Ghost Recon Wildlands چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده