نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶

تریلر Just Cause 4 قدرت موتور جدید بازی را به نمایش در می‌آورد

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات Just Cause 4 به موتور بازی‌سازی تازه آن مربوط می‌شود که تریلر جدید بازی نیز به نمایش آن می‌پردازد.

پس از تقلاهای بسیار بازی Just Cause 3 برای اجرا روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، استودیو آوالانچ تصمیم به بهبود موتور بازی برای دنباله این مجموعه یعنی بازی Just Cause 4 گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر شده است که تغییرات موثر موتور بازی‌سازی Apex را که در ساخت نسخه چهارم مجموعه Just Cause مورد استفاده قرار گرفته است، به نمایش در می‌آورد. موتور اپکس به عنوان بزرگ‌ترین موتور بازی‌سازی‌ای که استودیو Avalanche تا به حال توسعه داده است، باعث بهبود گرافیک، فیزیک و استفاده از سیستم آب‌وهوایی پویا در بازی Just Cause 4 می‌شود که دستیابی به این موارد پیش از این امکان‌پذیر نبود.

تغییراتی که استودیو آوالانچ روی موتور بازی‌سازی اعمال کرده است، بیش از هر چیز دیگری طرفداران را در نمایشگاه E3 2018 به وجد آورد. با اینکه موارد جالب بسیاری در بازی جاست کاز 4 وجود دارد، اما استفاده از موتور Apex این نوید را می‌دهد که دیگر شاهد ایرادات نسخه قبلی مجموعه نباشیم. بازی Just Cause 4 در تاریخ سیزدهم آذرماه (۴ دسامبر) برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده